Followers

Wednesday, September 15, 2010

AIDILFITRI 2010 EDISI FOTO

Sudah kembali bekerja seperti biasa..

Semalam bertolak dari kampung halaman dan sampai lewat malam tadi ke Penang..Sempat singgah beraya di Rumah Ziana dan Kak Leez di Kuala Lumpur(Ampang)..Terima kasih atas jemputan!!..Dan hari ini kepala kembali pening dengan kerja-kerja yang menimbun sebab cuti lama sangat..Nak tak nak kena buat jugak.

Kali ni nak kongsi gambar gambar semasa berhari raya pada 10 September yang lalu..

Enjoice!

1

Solat hari Raya di Masjid jamek Kemasek

2

Pihak masjid ada menyediakan juadah selepas khutbah raya

3

Kak Tie dan anak-anaknya di Ruang tamu rumah

4

5

adik beradik yang ada..3 ahli tak cukup

6

Me,Myself and I with Kak Ina

7

Juadah di pagi raya-Nasi Daging,Satay,Rendang daging,Ketupat,Lemang,Tapai

8

sakan makan makan..

9

suadara mara terdekat pun turut hadir makan ramai ramai.

10

ini ayahku..

11

dan ini pula ibuku..

12

Keluarga yang amat ku sayang

13

tak cukup 3 ahli lagi tapi rasa macam ramai yang takder..

14

Syawal pertama buat Nurul Syifa' Salsabilla

15

Adik Da beraya dalam Pantang lagik..

16

we are family

16a

Nurul Nadiah Salwani dan ayahnya..

17

Raya di sambut dengan penuh kegembiraan

18

sanak saudara dan sahabat handai

19 20

meriahnya raya!!

21

ini makcik aku..adik my dad..:)

22

seronok berkumpul ramai ramai

23

bersama Kak Yah,pengasuh aku masa kecik dulu

24

berjalan kaki melawat jiran

25

beraya di rumah mok wok di Kerteh

26

adik da & Kak Ina bersama Suami masing masing

27

Satay dan Rendang ayam..

28

para jelitawan

29

bebudak yang datang bertandang

30

penataan warna yang bersesuaian dengan konsep rumah

31

aku bersama anak sedara

32

33 33a

anak sedara yang makin membesar

34

Pasukan Tuan Rumah-Merah menjadi pilihan

35

nak menimang cahaya mata baru ker..

36

azimashaary dan tuan rumah yang merah

37 38

bersalam-salaman memohon keampunan ibu dan bapa di malam raya

39

masa untuk bermain bunga api

40

keletah si comel nuyul yang menghiburkan

41

Lilin yang membakar diri

42

Dan beginilah 1 Syawal di sambut meriah di kampung halaman tercinta..Selamat Hari raya maaf Zahir batin buat semua rakan rakan pembaca sekelian!

Sekian terima kaseh.

*Tema tahun ni ialah 'Gold' sebenarnya..tapi susah sangat nak cari variety kaler yang sedemikian rupa..bila tengok balik gambar tahun lepas macam dah lebih kurang lah pulak..hahaha(Rujuk entri ini)

7 comments:

mazddaud said...

ahli keluarga, walau tak cukup sorang terasa amat "kekurangannya" terutama sekali bila raya....

selamat hari raya aidilfitri & maaf zahir batin azim...

Wahidah said...

masjid siap sediakan juadah raya lepas solat raya eik..meriah nyaaa...



seronok kn kumpul reramai di pg raya...

CAHAYA said...

Nice! Suka ah gambar2 ni.

Cik Wanie said...

suker tgk pic2 dientri nie,
nampak meriah saja perayaan raya di sana,
jeles okeh...

itulah bagusnya ada keluarga besar nie,
hihihi:)

Yan said...

Salam Azim,

seronok nya tengok N3 awak ni..Meriah..tp yg terliuq, tapai getah tu...

PUTUBAMBU said...

wah..wah...meriah betul..!

gambor2 pun cantik
happy je semua..
macam2 kaler ada..
makanan pun superb sedap..

Selamat Hari Raya Aximm..!!

rasp said...

ceria je tengok semua org di pagi syawal tu...
tapi tul la, bila tak cukup korum..
mmg rasa tak lengkap je kan :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails