Followers

Wednesday, November 18, 2009

FRIENDLY FOOTBALL MATCH

Perlawanan persahabatan antara pasukan Exec dengan Pasukan Veteran Technician tempat kerja aku petang semalam.Di samping beriadah,dapat juga mengeratkan lagi silaturrahim sesama warga kerja..Alhamdulillah Exec menang setelah sekian lama tak menang dengan pasukan Veteran ni,hehehe..Jom kita layan Gambar:

Keputusan Perlawanan: Exec 3 - 2 Veteran
Jaringan:
Harisan (1-0), Pak Non (1-1 penalti), Shahid[Pemain Terbaik] (2-1), Pak Wahab (2-2), Hj Daud (3-2)

sebelum perlawanan bermula


meh kita warming up dulu

dan perlawanan bermula

gol pertama EXEC

Gol Pertama VETERAN


Bek kanan yang dah semput


pemain terbaik EXEC


Goal Keeper pasukan kami..terbesar..hehe


aku dah penat ni..

ni berlari ker berjalan..

besar gila padang..kalau futsal kecik sket..huuhu

penalti..kena tangan wan

haji yasrani menunjukkan skill nya

mamu padil-orang kuat pasukan veteran
game dah habis..kami menang..:)
rehat minum minum pulak..

kalau dapat sirap ais sodap nih!

kalau terer carilah aku dalam gambar di atas
Lama tak main bola punya pasal sampai ke hari ni seluruh badan dan sendi sengal sengal..haha..

16 comments:

Wahidah said...

bgs2..bersukan amatlah bgs..huhuhu

mari kiter bersukann

Wahidah said...

bgs2..bersukan amatlah bgs..huhuhu

mari kiter bersukann

eedany said...

ko yang duduk, paling tinggi antara yang duduk...kannnns?

Terror kan aku? apa present? ;p

kucingorengemok said...

haha kalau penat tu buat² lari setempat je, padang luas, bukan orang perasan :)

eddie dewanaga said...

gua nak bikin satu blog untuk Malaysian Chelsea Fans, nanti bila dah jadik, gua inform...

@xiM said...

Wahidah,

ye betul..bersukan bagus untuk kesihatan..:)

@xiM said...

Wahidah,

ye betul..bersukan bagus untuk kesihatan..:)

@xiM said...

eedany,

takder present,sebab ko tak cukup terer.aku takder dalam gambar sebab aku yang tukang amik gambarnya..hehehehe

@xiM said...

Incik Kucing,

kalau duk berlari setempat lagi la penat ..haha..baik jogathon perlahan lahan..

@xiM said...

eddie,

lu kena inform wa,kalau da siap bagitau biar aku jadi the first follower..

geraugebang said...

lagi besor goalkeeper lagi bagus, boleh tutup semua lubang goal. upps, very the lasersss kan. Kita tak kata sapa, kita agak jeer.he he he

Sharinginfoz said...

bagus tu.. aku memang dah lama tak main bola....

:: NbC :: said...

Axim,
bek kanan yg semput tu nampak sedikit 'kembang' eh..? berisi skit ke skrg..?

Qumairah said...

hehehehe my sweetheart pon main bola but dia keeper..tapi for me oklah kan main bola satu senaman but me selalu nasihat my sweetheart kalau ade game..sebelum tuh kena warming up sebab lepas tuh jantung akan bergerak laju..boleh terkejut woo especially yg kureng bersenam..ade a few (2 actually) member dia kena strok kat padang..but anyway sukan itu sihat..so go go go

Lady Dyla said...

awak ialah org yg plg semput dlm picca itu... :P

Faisal Admar said...

aku main striker!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails