Followers

Thursday, November 26, 2009

SALAM AIDILADHA (SALAM PERMISI)

Minggu ni aktiviti kat Opis duk sibuk ngan Audit tak sudah.Biasa aku yang di audit,tapi kali ni aku jadi auditor pulak-so makin seronok lah duk cari silap dan salah orang..haha..Baru aku taw kerja audit mengaudit ni bukan semudah yang aku sangka.sebenarnya the hardest part ialah nak deal ngan Auditee-nak kena bagitaw apa yang depa buat tak berapa nak betul..biasalah kan Orang susah nak terima kesalahan diri sendiri..
Audit ni berjalan selama Dua hari-24 & 25th November.The best part is Kuih makan Pagi dan Makan Tengahari di sediakan.Itu sudah Cukup baik.Save duit aku minggu ni.save gak duit minyak keter takyah nak kena kuar time lunch pi cari makanan.

pening gak nak kasi markah neh..


Audit audit jugak,tapi sebetulnya aku tak berapa nak sehat..badan rasa tak sedap dua tiga hari ni..pastu kerongkong rasa perit (macam biasa laa aku memang kuraaaaannnnng sangat minum air)..mula mula aku biarkan jer tapi semalam rasa semacam lagi so pergilah Klinik Amar amik ubat..Doktor kasi segala jenis ubat-ada ubat demam,ubat selesema,ubat kemam(lozenge) dan jugak antibiotik.Harap keadaan ni tak berlarutan.(Alhamdulillah,hari ni macam dah ok sikit..)


Di kesempatan ini aku nak Mengucapkan SALAM AIDILADHA kepada semua Rakan rakan pembaca budiman sekelian(yang muslim tentunya)..Balik kampung behati-hati lah..pandu cermat jiwa selamat..Ingatlah yang tersayang..Kalau nak tukar style sikit raya haji ni kita toksah korban kerbau lembu atau kambing,kita Korban Kucing pulak(macam dalam gambar di atas..)..ada berani kaaa???hehehehhe

*petang ni aku pun dah mula cuti..arini amik half-day..nak balik berhari raya haji di Kampung.Rasanya tak sempat nak update blog bila dah balik kampung..Salam ketemu lagi semua!!Selamat hari Raya Korban..Jangan anda pula yang terkorban.Take Care!

13 comments:

Qumairah said...

heheeh ye lah axim i pon auditor for ISO so I know. Especially me kena deal ngan manager2 yg sangat2 tak akan puas hati if we highlighted something yang for them we shouldn't. So defensive tapi yelah kan..kena senyum, cakap baik2..remain calm :)

Nizam Gtz said...

selamat hari raya korban Azim

Syam said...

axim audit 24/25 november kan bukan december hehehehe...time tu orang putih sambut krismas

Zai Zamree said...

selamat hari raya korban..
berhati2 dijalan raya :-P

anne said...

Salam Aidiladha Axim.

Safe journey balik kampung. Banyak2 minum air tau...;-)

NN said...

have a safe journey..
Salam Aidiladha..

@xiM said...

QUMAIRAH,

owwwhh ok..so you are one of the auditor too..minggu ni audit SIRIM at my station untuk recertification..a lot of paperwork to do..lucky i manage to get it done two weeks earlier so by tomorrow just final touch and hope we managed to recertified our ISO system..:)

@xiM said...

Zamspotte,

salam aidiladha to you too!!:)

@xiM said...

Syam,

haah..24 & 25 November..time december nanti cuti la pulak..merry krismas!!:)

@xiM said...

cik zai,

selamat hari raya kprban cik zai..Berhati hati di jalan raya..:)

@xiM said...

Anne,

thanks anne atas ingatan!salam aidiladha to u too..:)

@xiM said...

Nikli,

you too have a safe journey..Salam Aidiladha..:)

@xiM said...

Armouris,

thanks!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails