Followers

Wednesday, March 24, 2010

AKU,DIA DAN GURNEY HOTEL,PENANG

Baru-baru ini saya ada menerima kunjungan dari sahabat lama dari Johor Bharu sana,dia berkursus di Penang..dan menetap di Gurney Hotel.saya tidak melepaskan peluang untuk lepak sekali dengan dia..dan yang paling best dapat beriadah (berjoging) di pesisir pantai Gurney nih..seronok tengok gelagat orang ramai..:)..layan jer lah gambar gambar ni..

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

Sebab apa gambar-gambar semua kelabu??sebab masa joging saya tak usung DSLR yang gabak itu..just bawak kamera Compact sahaja..so sempat la snap apa yang patut..sampai ke Maghrib hari duk joging then baru balik ke Hotel untuk meneruskan agenda seterusnya..Thanks mate!!selalu selalu lah datang penang boleh la aku merasa nak duk kat Hotel-hotel mahal di Penang ni..hehe..

*malam ni ada pertarungan yang bakal berlaku..Tunggu..kita tengok siapa yang kena..

5 comments:

CAHAYA said...

nice la swimming pool dia. wah! berangan dah.

Lady Dyla said...

alahaiiii.. windunya tmpt lepak ni.. tak sabar nak balekkkkkk!!

budleee said...

my mum likes to put orchid in a vase too.. orchid dari taman sendiri...

Redbloodsnow said...

wahhhh aku lom pnah lg merasa dok kat otel mahal taw. untung ah ko...haaa soh aje mate ko tuh selalu² pi penang..dpt gak kan sekali sekala terasa ala² dato bagai..hehehe :P

:: p R i n c E s S _ N :: said...

antek nyerr gurney hotel....kelas2...gne camra compact pon da cantek bro..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails