Followers

Saturday, March 13, 2010

HUJUNG MINGGU DATANG LAGI!!

18

Pagi sabtu yang Indah.

Bangun di awal pagi,solat subuh dan ambil peluang untuk buat senaman ringan..Plan di Hujung minggu belum jelas,cuma rasanya aku harus ke Opis untuk selesaikan beberapa kerja yang penting..Berhujung minggu di Pejabat sekali sekala pun enak juga,hehe..apa apa pun,aku mahu bersarapan dulu..

Selamat Berhujung minggu buat semua ya!!semoga KALIAN lalui hujung minggu yang HEBAT!!

16 comments:

Buzu Ediany said...

...memang indah betoi pagi sabtu nih...cuaca plak mmg sodap ZZzz je...apakan daya sy kena kerja...huhu...selamat berhujung minggu jugak...

Cik Wanie said...

wah,
seronoklah dier sbb ada hujung minggu,
x mcm wanie,
hujung2 minggu mcm nielah kena kerja keras utk mencari sesuap nasik....

apapun
"Selamat berhujung minggu"

take care;)

Cik Z@i Pen@nG said...

cheq pon kena keja gak hr ni...uhuk3...dh 3 hari masuk lab ni....

Ad Rifza said...

Hujung minggu AD dengan makan kenduri jer..hehe..best2x..

Ziana said...

keje jugak..!!!
jom pi kerja di hujung mggu..
:)

Hepi WIKEN TO U..
:)

Anonymous said...

smeni

@xiM said...

BUXU,

selamat bekerja di hujung minggu ok..:)

@xiM said...

CIK WANIE,

selamat bekerja keras di Hujung minggu ok..:)

@xiM said...

CIK ZAI,

selamat berhujung minggu di LAB..:)

@xiM said...

AD RIFZA,

lama dah rasanya tak pi kenduri kahwin..:)

@xiM said...

ZIE,

selamat kerja di hujung minggu!!
:)

@xiM said...

ANON,

apa barang ingat smeni jer,ni ko ingat tak rima yang kita reka bersama:

SITIROKIZASMENISPEKOPEKUZARINAPISAHAIDAYOKIESLEMAN..

hehehehe..

masih kah kau ingat??

*buh la nama..aku nak taw gak ni sapa..

so said...

slemaniskinasstake

@xiM said...

MESO,

weh lama mung menghilang..

eml lah aku

untung untung buleh jupe mung..

azimashaary@gmail.com

Faisal Admar said...

one word: beautiful!

@xiM said...

FAISAL,

agreed!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails