Followers

Tuesday, March 25, 2008

Saat yang Jengkel

Ini bukanlah saat-saat kegemaran saya.Saya sesungguhnya sangat tidak gemar untuk makan sebarang ubat..sebab rasa ubat itu pahit dan agak menjengkelkan...tapi kalau dah namanya ubat memangla macam tu rasanya..untuk kali ini,tiada pilihan bagi diri saya ,melainkan makan juga ubatan yang diberi tadi..moga-moga saya akan cepat sembuh.

*ini ubat untuk pening-pening lalat
*ini pula ubat untuk buang angin..entah,yang kasi ubat tadi cakap camtu.
*dan yang akhir sekali ialah ubat cirit-birit...yang ni kena makan...saya dah tak larat berulang-alik ke tandas sehari suntuk..

Semoga azim cepat sembuh.Inya Allah..

11 comments:

tun teja said...

semoga cepat sembuh

rudy bluehikari said...

odaiji ni! (jaga diri baik2 dan moga cepat sembuh). Lenkali hati2 makan di KL. Pastikan kedai gred A dan B sahaja~

nasazfrog... said...

kata org klu ubat yang rasanye menjengkelkan itu adalah penawar... so nak tak nak hang mkn ja no... hope cepat sembuh

ita.itu said...

azim cayang..anak aku yg kecik tu pun x takut ubat dik..haha..lawak la hang...mesti muka hang kelat2 bila telan ubat tu kan..hehe

Masy said...

mmg musim saket kot. tp tang ni.. ermm salah mkn lah tu..

jgn culas mkn ubat (ckp dgn diri sndirik skali heheh)

axim said...

TUN TEJA--->TQ TUN....ALHAMDULILLAH HARI NI FEEL BETTER...

RUDY--->YUP,PESANAN ITU AKAN TERSEMAT DI MINDA...JANGAN MAKAN SEMBARANGAN DI KL

NASAZFROG--->THANKS...ARINI DA OK SKET...

ITA.ITU--->TAU TAKPER KAK...MEMANG KELAT-KELAT LA MUKA BILA TELAN UBAT..

MASY-->TU LA MASY,SALAH MAKAN NI..SAYA MEMANG CULAS MAKAN UBAT,HEHE

TQ KEPADA SEMUA YANG MEMBERI KOMEN.

Princess Redbloodsnow said...

adehh...dah tua bangka pown takot tak med ea

kekekee...

get well soon ea

^_^

kakLuna said...

dulu (tahun 2002) akak penah dok kat flat E jalan tenggiri.dpn foodcourt tu

masa tu keje kat carefour.


rasa2 mcm penah gak p klinik amar tu

axim said...

princessredbloodsnow-->nak wat camana zie..saya memang culas kalau bab-bab ubat ni...tapi kalau ada orang suapkan baru jadi ok kot...ahaks..

kak luna--->oooo akak pun duduk kat area-area sini jugak ek...nanti ada masa boleh la bersua muka ye akak...hehe

Wiween @ Awin said...

haa...camni baru budak baik.dgr ckp cikgu suh mkn ubat.hhehehe cepat2 sembuh yer axim.;)

axim said...

ween--->alhamdulillah kak ween...da sembuh pun....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails