Followers

Wednesday, January 28, 2009

E.P.I.S.O.D 2:F.I.N.A.L.E

aku tahu
kasih sayang tidak hanya terucap
di hari ini di tanggal ini

kasih sayang tidak hanya terpapar
di detik ini di minit ini di saat ini

kasih sayang senantiasa tersenandungkan
pada setiap harmoni gemersik daun mengisi celah angin

tapi pintaku biarkan aku
alirkan sebutir cinta,
untuk katakan sayang di hari ini,

walau mungkin kau telah bosan mendengarnya..



*********************************

Gayah telah mati.

Yang tinggal hanyalah segala butir-butir dosa yang terzahir.Dosa yang mungkin tiada padam,mengharap ehsan Tuhan untuk segala pengampunan.Tapi hanyir dan busuknya pasti kekal di ingatan semua sampai bila bila.Semadilah kau dengan penuh hina,dan jangan kau berani hadir lagi.

Sam & Dol hanya mampu tersenyum sendirian.

Menginsafi kekhilafan diri,namun masih sempat bersyukur di atas segala yang terjadi.Sekaligus menjadi peringatan yang maha hebat buat semua rakan taulan terdekat.Sungguh,benar apa orang kata semua yang terjadi pasti bersebab dan melampiaskan hikmahnya yang tersendiri.

Tuhan Maha Adil.

Dan hari ini,Pelangi Pagi kembali muncul semula..

11 comments:

MsRahah said...

lorrrr kesian GAYAH

peace upon her~

:P

have a great Thursday ahead Mr.Axim!

Cakap Kosong said...

ko kan......sajer jer, jiwang2 sendu, memalam arini!

:: p R i n c E s S _ N :: said...

ape y tjadi de hikmah..

Faisal Admar said...

lor... unexpected la kesudahannya :(
ingatkan berbaur lucah sket..

A.R.A.S.H. 910 said...

i blur..huhu

Wahidah said...

uih..sad ending rupanyaaaa

Ziana said...

Sam & Dol tersenyum??
bukan tegelak ke?
:P

yeah.. ade hikmah sebaliknyer..

yg pasti Sam & Dol makin mengade2 bile betemu...sampai pening nk layan kerenah mereka berdua.. sape mangsa nye?? hehehehe..
saba jek laa.. xpe laa janji Sam & Dol bahagia.. yg lain pasti tumpang hepi
:)

nih bukan sad ending..
tp happy ending
:)

artisticklytouch said...

owh...mati dah..nice poem though

MiSZuE said...

yang penting dah happykan..so jomlah happy2 jek..:D

CAHAYA said...

hmm. tak faham la. kenapalah Cahaya blur je dua tiga hari ni.

Beruang Madu said...

tapi bagi abang ... gayah tetap tak mati di hati memasing.. dia terus hidup walaupun kehadirannya dulu hanya merosakkan dan menghasilkan kebencian melampau kepada semua... tapi itulah kenangan... cinta dan benci akan kekal dalam hati sampai kapan pun!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails