Followers

Thursday, January 22, 2009

Happy Birthday AngaH!!



It’s your birthday time again;
It’s true; there’s no denying,
Another year has come and gone;
You know that I’m not lying.

Selamat menyambut Hari Kelahiran Buat sahabat baik-Angah..Semoga di panjangkan usia dan di murahkan rezeki..

Sedikit sejarah mengenai persahabatan kami di ceritakan melalui Foto foto di entri ini..



Fantastic 4(name given by Sally)-Angah,Sam,Sally & Axim.aku sentiasa akan tersenyum bila terkenangkan memori memori indah ini-Di taman Tasik Shah Alam-Tempat yang penuh dengan Kisah kami..

Semua kenangan tu tetap akan terus indah dan abadi dalam hati..Thanks buat korang atas rasa itu suatu masa dulu,kini dan selamanya..Appreciate dat very much..

Ni aku ngan Angah masa Dinner terakhir di semester akhir waktu belajar Kat Uitm Shah Alam dulu..

*motif?saja jer nak letak gambar anies..maaf naa angah..hehe


Zaman belajar dulu-penuh warna hidup kami semua-tanpa sebarang masalah hidup yang perlu di hadapi..tapi itu cerita dulu..Sekarang masing masing dah bekerjaya dan ada setengahnya yang da kawen pun..Semua sudah sibuk dengan kehidupan peribadi masing-masing..
Thanks Angah sebab jadi kawan yang baik..semoga kau akan sentiasa di kurniakan kesihatan yang berpanjangan dan rezeki yang di limpahkan..


Dulu Angah ngan Sally ni macam belangkas..tak dapat nak di pisahkan..memang kawan yang sangat rapat..Luar dalam depan belakang sumer kongsi lah..hehe

Bila Sam Muncul terus mereka serasi bersama..Bakal jadi suami isteri nanti..Insya Allah..aku doakan Jodoh korang..moga berkekalan ke jinjang Pelamin yer Angah dan Sam..(ko ngan anagh dah lepas..Sally plak sat lagi tetiba dah nak ada anak..aku?haha..mengira bintang di langit malam jer lah hari hari..hehe)

*ehh tetiba muka famoque terselit apa kes..haha

On your birthday
I wish you much pleasure and joy;
I hope all of your wishes come true.
May each hour and minute be filled with delight,
And your birthday be perfect for you!



F.R.I.E.N.D.S

F.O.R.E.V.E.R!!

happy birthday once again!!

:)

9 comments:

Lily.Lulu said...

happy birthday angah !!
moga panjang umur dah murah rezeki

:)

miamor said...

hehe..thanks a lot for this special entry :).huhu..im touched..teringat balik kisah2 kite berempat ptg2 kat tasik shah alam..every evening (without fail-kalo aku x balik kg la kan..hehe..)

to lily.Lulu: hehe..thanks :)

A.R.A.S.H. 910 said...

it's all about soulmate..

ChePuanSally said...

Hahahaha...

wajah muda remaja..tp skarang pun masih remaja gak. azim..miss all of u so muchhh!!!

MiSZuE said...

happy befdayyy angah..
semoga panjang umo dimurahkan rezeki...aminnnn~~

pearlEJ said...

Happy birthday angah!!

Ziana said...

happy belated besday Angah!!
:)

nak gak rase nasi minyak angah n sam :)
very soooonn ek
:)

congrats angah n sam!
:)

miamor said...

hehe..dtg tau ziana :).nnti angah bg kad.hehe..

Beruang Madu said...

Happy belated besday... angah... tu dia latenya aku bagi ucapannnn!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails