Followers

Saturday, July 11, 2009

Kisah Yang Salah

Aku
Berikan kasih
Kalau itu yang kau mahu dari ku
Aku
Berikan cinta
Untuk membahagiakan hari mu
Aku
Sayang dirimu (menyayangimu)
Biarpun nafas ku sampai terhenti

Akan ku kota janji kita
Mendirikan Taj Mahal cinta
Seteguh kasih
Shah Jehan kepada Mumtaznya..

Biar badai menghempas pentas hidup,takkan pernah luntur segumpal rasa yang telah aku beri pada kau suatu ketika dulu.Malah ia akan sentiasa mekar dan kembang melampiaskan bauan harum untuk aku dan kau miliki.Sumpah,aku sayang kau dan selamanya pasti begitu..Cuma aku kaget,akankah berakhir kisah kita?

*off mode for 3 days..sekarang aku ada kat PD-bersama keluarga tercinta di Tiara Beach Resort..walaupun tempat ini tidak se-gah tempat lain,itu tidak menjadi masalah-asalkan aku mampu lagi untuk bersua muka dengan mereka yang aku sayang..

Till later folks..

*lirik lagu nubhan-ada untukmu

10 comments:

RIZAL said...

besh2.. kite tgk sape sunburn pasnihh~~

RIZAL said...
This comment has been removed by the author.
Ziana said...

tmp tuh x penting bile kite dh besame ngan family tersayang..
kekadang tuh hampir lupe psl ketidak-se-gah nye tmp tu.. coz leka mengisi mase dgn diorg...
kan kan?

enjoy ur holiday!!!
:)

tc and c u soon!
:)

alhaqimi said...

fuh! ape nie bro...awal n3 jiwang sangat!

bgus2 family first then baru yang lain2 leh menempel!

:: p R i n c E s S _ N :: said...

tiara beach beshh tu bro...

CAHAYA said...

selamat bercuti!

Wahidah said...

btol tu axim tk salah sesekali kiter jiwang..tiba2 rs mcm nak nagis je bace awal2 entry ne..aip...

bestnye dpt spent time ngan family..

Ad Rifza said...

Hmmm kalo selalu2 jiwang takleh ke?..hehe..

"Biar badai menghempas pentas hidup,takkan pernah luntur segumpal rasa yang telah aku beri pada kau suatu ketika dulu.Malah ia akan sentiasa mekar dan kembang melampiaskan bauan harum untuk aku dan kau miliki.Sumpah,aku sayang kau dan selamanya pasti begitu..Cuma aku kaget,akankah berakhir kisah kita?"

Berserahlah dan berdoalah moga ianya berkekalan sampai bila2..Insyallah..Moga dipermudahkan.. jika sudah tertulis..cepat2lah..:-)

CATZ said...

axim,
i like this song!!!!

Wahidah said...

Ad : kalo selalu jiwang pun tk per..:P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails