Followers

Tuesday, July 21, 2009

Majlis Persandingan My Best Buddy Edisi Photo

Tarikh : 18 JULAI 2009
Masa : pukul 12 tengahari-4 petang
Lokasi : Taman Melur,Ampang
Majlis : Persandingan Enchek Salman dengan Chenta Hati,Mai

1

pengapit pulak yang busy..:p

2

Lambang kemegahan Melayu..

3

Mak Andam dah mai nak solekkan pengantin..

4

Baru Hang Taw macamana pompuan bersolek..haha

4a

Pakai Sampin pulak..

4b

ehhhh lipstik pun pakai ekk..

5

Pengapit dan Pengantin dah siap..:)

6

meh baca doa dulu sebelum berarak..

7

Perarakan pengantin baru

8

melalui gerbang bahagia..

9

Alhamdulillah..akhirnya kami di satukan..

10

sessi menepung tawar..

11

Restuilah kami..

12

cantik bini tajul nih..bertuah badan..

13

jom kita pi bersantap pulak..

14

ceria tak wajah diorang..:)

15

makanan pengantin..

16

lauk macam-macam ada nih..

17

sila sila baca doa yer pengantin..

18

meh mai suapkan abang..

19

then abang suapkan mai pulak k..auuummm

20

khusyuk menjamu selera

21

hat ni pun sama naik khusyuk nih..

22

kek kahwin tiga tingkat

23

semoga kekal ke akhir hayat..

24

keluarga belah enchek salman

25

meh kita potong kek pulak..

26

ecececece..main suap suap nampak..

27

jangan malu malu..

28

pengantin baru vs pengantin lagi baru..

29

keluarga belah mai..melambai lambai..:p

30

aik..Sam dan Angah pun nak jugak kan..

31

kurus tak kami??hehe

32

sekali aku cinta..

33

selamanya tetap cinta..

34

so sweet gambaq nih!!

35

aku cinta kamu

36

dan aku mahu sehidup semati hanya dengan dirimu..

Tahniah lagi sekali(dah berapa ribu kali aku ucap tahniah aku pun tak taw) kepada Enchek Salman dan pasangannya,Mai..Semoga Jodoh berkekalan ke akhir hayat..Ameen..

''A wedding is a start of togetherness...
of walks in the rain, basking in the sunshine, shared meals,
caring for one another and sensing the love that a marriage carries.''

12 comments:

Ziana said...

Tahniah Incik Salman..
moga kekal ke akhir hayat...
suwit nye Mai..
:)

pengapit yg bz tuh bile lagik
:P

err.. tc ya!
:)

Lily.Lulu said...

congrats buat enchik salman dan mai. semoga berkekalan hingga ke akhir hayat

:)

axim .. jangan tunggu lama lama tau
asik jadi pengapit aje
bila nak jadi pengantin pulak kan
:P

Wahidah said...

btol tu..asyik jadi penagpit je..setahun dh dkt 10 kali jadi pengapit..kalo kata nak maik berkat dh berbakul2 dah berkat pelamin.hahahah...

jgn tunggu lama2 nanti lama die diambil org..:p

GRuNGe said...

Gambar pengapit takde banyak-banyak ke? Japs, setuju dengan LilyLulu, bila kamu punya giliran Axim?

ZaritH said...

sudah2 la tuh jadi pengapitnye.. bila pulak nak diapit neh?

Lady Dyla said...

asyek jadi pngpit je... bla ur turn plak? huhu

Amna Faqiha said...

selamat pengantin baru buat Maizura & tajul....semoga berbahagia

cik ijau said...

selamat pengantin baru ;)
pengapit dah makan sirih hantaran blum nie? =)
amik berkat la katakan =)

A.R.A.S.H. 910 said...

Selamat Pengantin Baru

Semoga Berbahagia Hingga Ke Akhir Hayat...

=)

p/s: pengapitnya bila pula?

Miss Nazla said...

naz nak tny satu benda,

bukan tanak tny psl pengantin. btw, selamat pengantin baru ye pengantins

hah kpd encik pengapit. bape kali dah awk jd pengapit? sbb saya jeles!
awk dpt makan adab2.naz suka makan makanan adab2 tau.

tidak aci

Leez said...

selamat pengantin baru kepada kedua2 pengantin...
kepada pengapit...hang bila lagi?

@xiM said...

Pengapit dengan ini mengambil peluang yang ada untuk menjawab semua persoalan di atas berkenaan status pengapit yang bila akan berkahwin.

jawapan standard:

''Kalau ada jodoh tak kemana yek tuan tuan dan puan puan sekelian..calon takdak lagi nih..kalau korang nak kasi calon boleh la eden masuk meminang..cepat dapat kawen..ekkk tapi tak boleh lagi kot sebab duit tak cukup..''

kesimpulannya kalau pengapit dah bertemu jodoh pasti akan di war war kan dalam blog ini..

sekian..

:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails