Followers

Wednesday, July 22, 2009

Mari Bersarapan Pagi

Meh jemput makan nasi Lemak Makcik Kiah

Bismillahirrohmanirrohim..
Allahhumma Bariklana Fima Rozaqtana Wakina Azabannar..


Alhamdulliahillazi Atoaamana Wasakonaa Wajaalana Minal Muslimin..

Sabar ya wahai perut..sebulan lagi nak berpuasa lepas ni ko boleh rehat sepuas-puasnya..errrr tapi tak taw la pulak takut ko kena OT lewat malam pula nanti..hehe..

14 comments:

miMiE aZim@Sk ^V^ said...

sodapnyer nampak... lapa plak rasa walau pun pagi tadi pun mam sik mak...

Are_Long said...

hehhehe.....OT tengah mlm mngaji xperr...jgn bertukar kepada gorgon tau...heheheheh

Lily.Lulu said...

tadi pagi pun adeq mamam nasi lomak makcik bomba

nyammmmmmmm !!
melazatkan
:D

en_me said...

sampai luper bulan pose nak hampir tiba.. ekeke

kucingorengemok said...

bagus bagus... sessi berckp dengan perut, puasa nanti dia tak terkejut takde keje, hehe

@xiM said...

Mimie,

jom lunch pulak!!masa lunch da tiba nih..:)

===========================

Are Long,

Sambil mengaji sambil makan ABC..boleh kaa macam tuh??hehe

============================

Lily,

Nasik Lemak Bomba VS nasik lemak makcik kiah..

mana lagi sodap??

:p

============================

en_me,

kita manusia memang la sering lupa..hehe..ekkk dah habis ganti puasa belum tuh??:p

============================

KucingOrenGemok,

tu la pasal..memang dah warning awal awal nih..nanti dia bosan dan terkejut pulak takder kerja tetiba sebulan..:)

solo molo said...

sarapan pagi hai nie: nasi himpit + rendang ayam...

k.A said...

droolinggg
lama xmkn nasi lemak

Faisal Admar said...

sedap betul ke neh?
kadang photoshop selalu menipu keke.

Faisal Admar said...

oit bila mau jumpa lar.

Wahidah said...

OT ngah mlm eik?? hahaha...tu lum masuk sahur supper sumer lg yea..oh ye termasuk moreh..hahaha

siti_asiah said...

wow...looking great!..sedap nmpk sambal dia

Wahidah said...

axim mn entry yg ke 1000 itu???

@xiM said...

solo molo,

sedap jugak tuh!!

===============================

KA,

cari la kat makcik kiah..sedap!!

================================

Faisal Admar,

gambar tak edit ok..hehe..jom la jumpa kalau ada kesempatan..takyah la min badminton malam esok..haha

================================

Wahidah,

lama tak dengar perkataan moreh..hehe

==============================

Siti Asiah,

Sambal dia memang sedap pun!!

==============================

Wahidah,

da update entri ke seribu tuh..:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails