Followers

Monday, December 28, 2009

IT'S A NEW DAY

So maybe it's true
That I can't live without you
Maybe two is better than one
There's so much time
To figure out the rest of my life
And you've already got me coming undone
And I'm thinking two is better than one

sunrise @ Penang Bridge


Seperti Mentari Pagi yang terbit melimpahkan warna untuk isi alam,begitu juga dengan kamu,yang datang terangi hidup saya dengan penuh cahaya kasih.Semoga Cahaya yang datang tetap bersinar dan tika malam menjelma,Sinar Bulan pula akan berganti muncul menerangi hitam Dunia.

Tanpa ragu lagi,Awak memang istimewa.

Always & Forever

17 comments:

★Dakjaat™ ☆ said...

woo .. cantik plak pic ni axim ... :) dah click oit! 10 kali aku click! ko tak kaya2 lagi mmg aku laporkan nasib ko kat jabatan kebajikan.. hahahahah!

xplorer said...

two is better than one!!!.ko nak kawin dua ke , konpius den?

Marzalina said...

wow..ayat power tuh ;p

betul ke...two is better than one?

@xiM said...

DAKJAAT,

lepas ni ko kena praktik klik ad aku 10 kali sehari ok..baru aku cepat kaya..hehehe

@xiM said...

XPLORER,

bukan tu maksud dia..maksudnya Berdua lebih baik..hehe..

nak berbini sorang jer.tak sanggup kawen dua,tak mampu..:p

@xiM said...

Marzalina,

BETUL..betul betul..berdua lebih baik kan kan kan..

A.R.A.S.H. 910 said...

i just love the last sentence...huhu :)

CIK ZAI said...

perghhh...jiwang abesss...

@xiM said...

ARASH 910,

:)

@xiM said...

cik zai,

:)

@xiM said...

cik zai,

:)

ibusinga said...

cantiknya gambar!!!!
siyes!!!
err....
kereta tgh berenti time jem..??

Anonymous said...

Abg axim,
last sentence tu cam bererti je..
da sampai seru ke?
asyik tgk abg p kenduri kawin je..bila abg punya majlis plak? erk..hehehe

@xiM said...

IBU SINGA,

amik masa keter tengah jalan slow-slow..kebetulan dapat nice scene tu..:)subhanallah..

@xiM said...

ANON,

kalau dah sampai seru pun duit tak ber seru seru lagi nih..haha..

dn worry..anything latest mesti ada update punya..:p

Nikli said...

jiwang hang skrg nih..
keta apa hang pakai..
kang keja mana..??

@xiM said...

NIKLI,

aku kuli orang..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails