Followers

Saturday, October 18, 2008

Misi MengeCAT DapuR

Kerja yang aku maksudkan tu ialah nak Cat dinding Dapur Rumah..sebab dah teruk sangat dinding nya,tak lalu aku nengok..



So aku kikis dulu lapisan cat yang asal supaya tak ganggu lapisan cat yang baru nanti..
Hambik ko bersepah terus dapur aku ngan lapisan cat yang lama tuh..
Warna pilihan:Hijau.Dulu masa cat Rumah ada balance lagi kaler hijau nih...so guna mana yang ada jer lah..tak baik membazir..:)
Hijau ni apa ntah namanya tapi Hijau yang cantik lah..sejuk mata memandang..
Then aku cat sampai siap..sikit jer pun..sekadar nak bagi ceria sikit dapur aku yang sekangkang kera ni.

Totally mess around..so kemas kemas dulu mana yang patut...
Dan inilah hasilnya yang dah di cat tu..
Tambah sikit ngan Jam dan dua bingkai perhiasan tu kasi naik seri..
Lepas ni kalau aku malas nak memasak jugak tak taw la nak cakap apa lagi..hehe


10 comments:

ita.itu said...

wah mcm eric leong lak ko ek..cantik ko jd kan dia ek

Ziana said...

haaaaa
kalau malas masak x tau laa
hehehehe

:)

eLiyaShaKa said...

di mana bah rumah ko ni axim?

izal said...

segar & ceria kaler dapur ko...

nak memasak pun makin ligat la pasni...

Catz said...

wah.rajin ko axim..
warnanya sama sebijik cam dapur umah catz...kemas u buat..rajinnyaaa...
cantik..tentu lepas ni rajin memasak ye tak..haaa..lepas ni wat posting masak-masak ye..

Lily.Lulu said...

len kali alas la dulu dengan surat khabar sebelum kikis .. pastu kan senang nak mengemas nya ..

heheheh
:P

i loike the color
menarik !!

lepas nih kena lebih rajin masak
sesedap old town !!

:P

Faisal Admar said...

cantek la ijau neh. plan nak cat bilik kasi biru entah bila la nak cat. asyik sibuk saja cari duit haha. nak cat biru semua benda jadi biru. ntah. atau cat putih semua benda itam putih saja. malas pikir!

Beruang Madu said...

Ahhhh cantiknya... rajin nya dia... memang bermutu tinggi teknik mengecat tu... ada lagi tak baki cat tu?? cat kan rumah abang pulak... belah dapur jer... leh tak?? hehehehe

Nikli said...

cantik..!!
at first dok terpk bahagian dapur mana ko nak cat nihh.. then baru tauu.. oo.. nice2..

rajin rajin..
bole mula pindah masuk rumah sendiri nihhh

sam said...

like d deco. simple yet nice bro!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails