Followers

Sunday, January 23, 2011

BACK IN PENANG AGAIN & DINNER @ BLACK CANYON COFFEE RESTAURANT

Alhamdulillah akhirnya aku sampai di Penang kembali..

Perjalanan lancar..Cuaca baik dan terang..its a beautiful sunny day.

1
Tadi bergerak Pagi-pagi dari Kuala Lumpur..sampai Penang dalam pukul 12 tengahari..memang lemau satu macam jer badan aku but what to do..hidup mesti terus beb..sampai rumah aku lelap sekejap then siap siap masuk opis nak setelkan kerja skit..kena masuk jugak sebab Jumaat dah ambik cuti.

1a
Time malam jumpa member kejap di Jusco Perda..lama tak jumpa so macam macam hal yang nak dibualkan..tak tahu nak makan malam kat mana last last aku teringat untuk makan di Black Canyon Restaurant sekali lagi.boleh try menu lain pula.

2 3
Member aku just nak minum so nampak gayanya aku sorang sorang lah yang akan makan..tak kesah.aku dah biasa makan sorang.ada orang nak teman minum pun dah cukup baik.heheee..apa yang aku order tadi??

4 5
Ni namanya Chicken in Coconut Soup with ganingal..Rasanya sedap..aku suka!!ala ala tomyam santan yang pekat.aku rasa lidah aku memang kena lah dengan makanan kat Restaurant ni.teringin nak bawa member member rapat makan di sini kelak.

6
Kerabu Suun ni poun lazat!!namanya gempak lagi tapi aku buh nama kerabu suun dengan seafood jer lah.senang korang faham..Cukup rasa kerabu ni..masam masin pedas manis..Lengkap!!dah la aku tengah lapar..sebab tak lunch.

7
Meh jemput makan semua!!

8 9
As usual,Kuah akan licin..tak lah licin sangat tapi kira habis lah.jangan tak percaya ni semua aku makan sorang jer.member aku just rasa sesudu dua sebab dah makan kat rumah sebelum jumpa aku.Alhamdulillah..Pertut Kenyang suka hati.

9a
Blackberry ngan iPHONE boleh ker bersatu??entahlah..

10
Sebab dah seronok sangat sampai aku terlupa nak ambil duit balance setelah bayar..harga semua ni dalam RM30 hengget..lepas aku bagi mamat yang kutip duit tu kitorang terus blah dari Kedai sambil sembang..rancak sangat bersembang punya pasal sampai terlupa nak ambil balance dan resit.On the way balik baru aku teringat,terus patah balik dan nasib baik kedai masih tak tutup.i ask them about my money,tapi semua tak ngaku.binawe betul.last last aku cakap sendiri dengan Manager Restaurant..bertekak lebih kurang last last dia kasi balance 20 Hengget..banyak wooo 20 Hengget tu..

Another lesson learned.But sooner or later,i know pasti akan ada insiden lain pula yang berlaku.Just wait and see.That was so me..This is how i live my life..Be patient with me,and you gonna be my Best-friend.

*ok lah.nak tidor dah.esok nak bangun awal.Bai.

1 comment:

ctok^_^chan said...

perghh. bez nye jalan2. rindu nk jln2 kt penang g. da lme sgt x g..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails