Followers

Saturday, January 29, 2011

MOOG SERVOVALVE SEMINAR @ PJ HILTON HOTEL

Sekarang aku berada di Kuala Lumpur.

Masih lawat ayah di HKL..dah dua minggu ayah di hospital KL..doktor still buat testing untuk kaki ayah yang tak boleh nak berjalan..Fisioterapi dan ada lah beberapa treatment lain di jalankan..Harap ayah dapat menunjukkan kemajuan..

Kali ni nak sambung cerita hari rabu lepas masa aku ada seminar di Hotel Hilton Petaling Jaya.Lets check it out yaa..

**************************************************************************

26 JANUARI 2011


Pagi-pagi aku bangun pukul 6..dari Port Dickson..Sehari sebelum ada meeting di Port Dickson,and hari ni ada seminar di Hotel Hilton Petaling Jaya pula.so pagi pagi dah bangun takut terlambat untuk ke Seminar di PJ.dari Port Dickson ke Petaling Jaya ada lah lebih kurang dua jam.

1
Ahli keluarga lain masih lena di ulik mimpi..biar lah diorang check out nanti..aku ngan abang jalee yang gerak dulu dari sini..Abang Shuk,wife dia,Kak Ija dan Faiz akan menyusul kemudian lah lepas Check out..berakhir sudah our short trip to Port Dickson.

2
On the way ke petaling Jaya abang jalee yang drive..aku mengantuk sangat..boleh pulak kitorang sesat..sampai kat area Hotel jam 8.30 am.kira ok lah sebab biasa seminar macam ni pukul 9 baru mula..masuk Hotel ada refreshment Bihun ngan sandwich..so makan lah dulu sementara menanti peserta lain sampai..

3
Seminar bertajuk MOOG Servovalve Technology..Company dari Singapore organize this event for our company..bagus juga pendedahan benda baru untuk aku especially on oil degradation punya topic.

4 5 6
Sweet Ending-Gula gula Hilton..menarik!!

7
tea time..ada kuih Rainbow ngan cucur badak

8
Macam biasa lah,seminar macam ni bagus sebab beri pendedahan benda baru dan paling best dapat jumpa member lama dari seluruh stesen lain..Seminar rehat dalam pukul 12.30 pm untuk Lunch time.

9
Time lunch @ Paya Serai Restaurant..based on the review rata rata kata Food kat sini sedap dan choices nya banyak..i agreed.memang best!!banyak choice dan rasanya pun sedap..

10
Pehhhhh banyak gilerrrr aku makan!!

11
Lepas Lunch,seminar bersambung balik pukul 1.30 pm.start awal supaya boleh balik awal..time break petang tu ada pulak cucur udang ngan apa ntah satu lagi kuih aku tak ingat.padat dengan makan makan..likes!!dalam pukul 4.30pm seminar habis..Alhamdulillah.

12
Habis seminar aku telefon Hakim,member masa zaman belajar dulu..dia sekarang pegawai sains kat PJ ni jugak tempat kerja..dekat sangat dah..so dia kata ok boleh jumpa tapi kena tunggu sampai kul 5pm..aku cross the road dan tunggu dia kat KFC seberang jalan.Entri seterusnya laha ku buh gambar.

Adios!!

1 comment:

Arash Libra said...

restoran paya serai best! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails