Followers

Monday, January 10, 2011

MET AIDA & ZIE @ SIDEWALK COFFEE AMPANG

Singgah makan malam di tempat baru.

Tak pernah rasa makan di SIDEWALK COFFEE.tapi aku syak kat sini lebih kiurang konsepnya macam Old Town dan Papa Rich.dekorasi dan cara pemakaian pekerja dah macam kat Pappa Rich.tiru ker apa ni>hehee..Aku baru sampai dari Kampung Halaman ke KL..jap lagi nak ambil bas ke Penang pulak esok kerja maaa..So minta Tolong Zie fetch di Pekeliling.Kebetulan Aida yang baru balik dari US ada di KL.so lama tak jumpa.

1 2
Bila tengok menu yang ada memang sahih sama macam papa Rich dan yang sewaktu dengannya.tak kisah lah sebab sekarang idea dan kosep sebegini memang laku.Orang muda muda suka melepak santai..Order Air Batu Campur..

3
ini ialah Tea Lemon Madu..betui kaa macam ni?

4
Aku kelaparan sebab tak makan lagi.walaupun aku memang menetap dan bekerja di Penang tapi Char Kuey Tiow jugak yang aku pilih..entah nampak sedap jer dalam gambar so order.boleh lah.sedap jugak.tapi aku lagi suka yang papa Rich Punya.

5
Keistimewaan kat sini -ada Lempeng cicah Kari!!sedap lah jugak ni Zie yang order.Aida tak makan apa pun sebab dia baru sudah makan ngan kakak dia.Menarik!!

6
Banyak lah juga benda di bualakan.dah lama tak jumpa dia.lebih kurang dua bulan jugak..Alhamdulillah friendship remain the same..dapat ole ole jugak dari New York sana..Thanks Aida!!

7 8
Selesai Sembang diorang hantar aku ke Hentian Duta..dapat ambik tiket bas pukul 12 am..Ok lah tu.aku tak pernah beli tiket dulu sebab takut kacau planning yang akan muncul.so better walk in saja sebab aku tahu tiket memang sentiasa ada normal hour macam ni.Thanks korang siap hantar sampai Hentian Duta..hope to see you guys again!

*Sampai Penang jam 4 pagi..penat sangat hari ni aku Half Day..hehee.Gonna be busy This week untuk preparation AUDIT ISO14001:2004 next week..kalau aku tak update blog korang faham faham lah sebab apa ya..:)

2 comments:

sepul said...

hai aida... nampak sangat :)

@xiM said...

apa yang nampak??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails