Followers

Saturday, January 29, 2011

MET HAKIM @ KFC PETALING JAYA

13 14 15 16 17
Just a simple recap..

Dari Hotel Hilton aku sempat luangkan masa lepak bersama Hakim,member zaman Uni dulu..dia kerja dekat PJ ni..dah dekat sangat dah opis dia dengan PJ Hilton..Lepak kat KFC berdekatan.aku teman dia lunch sebab dia busy sangat sekarang sampai tak sempat nak makan tengahari katanya..heheee..Then just sembang sembang apa yang patut berkaitan kerja dan beberapa hal lain..

Tengah bersembang abang jalee mesej kata dah sampai depan PJ Hilton dia nak fetch aku.lor awat tak habaq awai awai..aku ingat nak balik sendiri jer..takpe lah.senang kerja aku since dia datang ambik..so sempat sembang kejap jer lah ngan mamat ni..sorry

Hakim,ada umur kita jumpa lagi ya!!

1 comment:

Wahidah said...

nape ade daun bawang cheezy kt situ..mmg ade ke??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails