Followers

Saturday, January 15, 2011

SUNRISE @ PENANG ISLAND

Pagi sabtu pukul 4 am..

Aku terjaga awl pagi..maybe sebab keletihan balik kerja lewat malam tadi.Terjaga pukul 4 pagi aku termangu mangu tak tahu nak buat apa duk layan drama kat ASTRO PRIMA.drama apa ntah aku dah lupa tapi ada nasir bilal khan berlakon,duk gatal nak kahwin lagi satu.apa apa je lah.saja layan drama melayu sambil duk komen kat Twitter..hahaaa..

Sedar sedar waktu dah subuh..lepas solat subuh buat senaman ringan then siap siap untuk ke Penang Island.Misi aku cuma satu-nak ambik gambar sunrise kat Penang Bridge..lama dah menyimpan hajat.lagi pun aku macam dah lama tak ambil gambar.Rindu pulak dengan D60 buruk aku tu.sekarang pukul 7 pagi still gelap.Matahari masih malu untuk muncul.

1
Malangnya masa aku sampai di Jambatan Penang kabus tebal lagi..so aku drive straight je lah masuk pulau.Then aku ke Jeti Jabatan Laut Batu Uban tepi pantai tunggu SunRise kat situ..cuaca sejuk..Dan gambar gambar kat bawah ni aku rakamkan masa matahari muncul..Subhanallah.segala Puji bagi Allah tuhan pencipta sekelian Alam.

2 3 4 5 6 7 8 9 10
Lama tak letak gambar pemandangan kat Blog ni. Sekurangnya dapat menjamu pembaca kat luar sana dengan keindahan alam Ciptaan Tuhan..Hari sabtu kena masuk kerja juga..sebelah malam aku naik bas ke Kuala Lumpur untuk lawat ayah di Hospital Kuala Lumpur..Sekarang ialah masa yang sangat mencabar bagi aku.Untuk imbangkan kerja,Keluarga,Kawan kawan dan Orang yang tersayang..Kalau aku dapat imbangkan semua tu pasti segala galanya akan berjalan lancar..

Ya Allah,permudahkan lah segala Urusanku dan Kurniakanlah aku ketenangan hati dan Akal Fikiran..

5 comments:

aShaBuLz said...

semoga segala urusan dipermudahkan. try to do it along with a nice warm smile, worth a shot.

Alam Setia said...

pergh....cantik suasana ini.

Dart Hyda Osman said...

Nice pic..rajinnya dia pegi semata2 nak shoot sunrise..:D

yarismi said...

Cantik sangat rasa tak puas tengok....

en_me said...

chantekknyerr bro.. ai laikee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails