Followers

Monday, January 31, 2011

KISAH EMO BODOH

Aku ada kawan.

Nama kawan aku Markonah.Kami memang kawan baik..dalam masa yang sama markonah pun ada kawan baik.nama kawan baik markonah ialah pukina.Pukina memang merupakan kawan baik markonah yang sangat setia.pendek kata isi luar dalam markonah semua pukina tahu.Tapi aku tak peduli pun pasal tu.Apa hubungan Markonah dan Pukina bukan my concern at all.Baguslah markonah dan Pukina berkawan baik.Orang kata berkawan biar beribu..berkasih biar satu.

Pada suatu hari yang kelam aku dan Markonah bergaduh.atas sebab yang tertentu.

Mungkin aku yang terlebih sensitif atau Markonah yang melampau batas,Biar Tuhan saja tentu kan.Tapi itu antara aku dan Markonah.bukan ada sangkut paut dengan orang lain.Keadaan menjadi buruk bila Pukina masuk campur.What The Fish.apa jadi antara aku dan Markonah biar lah kami sahaja setel kan.yang ada pihak lain emo lebih pasal apa.What The Fish lagi sekali.Memang aku tak faham.Maybe Markonah ada meluah rasa apa apa pada Pukina,maklum lah berkawan baik..tapi still,aku rasa that should not be a reason untuk Pukina memusuhi aku.sebab aku takder kacau hidup dia lansung.

Pukina,

Aku nak kau tahu aku tak pernah campur hidup ko,ataupun masalah rumah tangga ko.Jadi nasihat aku better ko jangan masuk campur hal aku,dan stop jaga tepi kain orang lain.kalau ko nak tahu,ko jugak antara punca aku dan Markonah dah tak sehaluan sekarang.Ayat ayat sarkastik ko kat Twitter tu u can have them back.Aku memang meradang tengok ayat sarkastik ko kat twitter,tapi again,aku nak tanya-ada aku kacau hidup ko?aku rasa tak pernah ada so better ko SHUT UP and do mind your own business.Agaknya sebab kau tengah serabut kot.Lagipun akal satu.Emosi lebih dari segalanya.sebab tu ko jadi macam tu.Hal tak bersangkut paut tiba tiba nak sibuk sibuk.Pathetic.meluat betul.

After all,i have nothing to lose pun.Cuma aku kesian.Kesian dengan orang yang macam Pukina.Sibuk sangat dengan masalah orang lain.padahal masalah diri sendiri melambak lambak tapi tak mahu pikir.Sengal gila lah ko.Takder sangkut paut tiba tiba nak menyibuk hal orang.Nanti ko meroyan lah lagi pasal ni kat Twitter.Biar semua Follower ko tu simpati dan beri pandangan sempit,sesempit tweet ko di ruangan maya tu.

Sekian.

20 comments:

NM02 said...

adoi... yg buat saya senyum sinis sebab namanya tu... meruntum jiwa. ahaksss

Benedict Bernard said...

hello ajim. tom yam meh :)

@xiM said...

NMO2,

meruntum jiwa yek..heheheeee

@xiM said...

BENEDICT,

Tomyam Black Canyon terbaekkkkkk!!

Nizam Ahmad said...

aduh! serius bangat ni.. markonah&pukinah vs. azimnah hehe..
sabar ye bro :)

norh said...

ho ho ho..cool bro.. :)

Benedict Bernard said...

lemme pay for the tomyam to cool you down. :)

angah sam said...

what happen my fren?do we miss something?? chill..hehe..

Kaseh said...

phewww...ni betol2 marah ni..nak pinjam nama pukina tu bleh tak.. cam besh jek hhehe..

RAWNA said...

moga2 pukina baca dan paham :)

ain said...

bliau tu loser ar..
sabar ye ceq..huhu..

sepul said...

demmmmmmmmmmmm

MM said...

kadang kita tak kaco orang, orang yg kaco kita... manusia jenis camnie mmg bersepah je kat memana...

** like nama pukina tue! sesuai dgn orangnya jgk agaknya... adess!!

mummysyafie said...

owh..sib baik takde twitter..so tak tahu jalan cerita.

apa pun zim..sabar erkk..markonah takmo kawan kan? takpe..akak2 gebus kat sini nak kawan ngan azim. takde hal..hihih..tetiba kan

269532 said...

people wont stop talking. so, just give them something to talk about. dont bother about that. furthermore, i think u r happy with ur life now.. u have ur career that keeps u going. thats matter d most.

chill..

269532 said...

people wont stop talking. so, just give them something to talk about. dont bother about that. furthermore, i think u r happy with ur life now.. u have ur career that keeps u going. thats matter d most.

chill..

eLLy said...

Panassss....


** akak sokong kata2 cik Nor tu :)

mazddaud said...

you make me smile with the story.....:D

Wahidah said...

susah gk kaloade kwn yg agak loser gini...sumtime jd org tgh ne tnpoa tahu citer kedua pihak masalah gk..

sng citer..masalah org len nape kite lak yg nak petik lebih2 kan...

oppss..chills axim..:)

CAHAYA said...

Chill Axim. Orang kuat menyebok mmg banyak. Jalan layan. Unfollow je senang.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails