Followers

Friday, January 21, 2011

DINNER PIZZA HUT @ MESRA MALL WITH NIECE

Sambungan dari Entri sebelum ni..

Sampai Kemasek dah dekat nak maghrib..Kat rumah takder orang since semua my sibling ada di KL,lawat ayah di HKL sana.kat rumah ada anak kak Tie sorang,Adeq..Along ngan Ika masuk Asrama..Abang Jalee pun ada sebab dia kerja.So basically kat rumah tu takder orang lah.aku masuk rumah,first thing aku buat landing atas katil dan terus elamat berlayar ke alam fantasi..sebelum tidur aku janji ngan Adeq nak bawak dia makan malam kat Mesra Mall..suruh dia kejutkan aku pukul 8.30pm.

Pukul 8.30 Pm Adeq datang kejut aku,tapi i'm too tired..sambung tidur sedar sedar dah pukul 9.30pm..terus aku bangun basuh muka sarung T-Shirt then bawak Adeq ke Mesra Mall untuk dinner.kesian dia tunggu dari tadi..dah agak lewat sebab biasanya shopping mall kan tutup pukul 10pm.tapi aku gamble sajalah.

14
Sampai Mesra Mall aku tanya Adeq dia nak makan apa,terus dia tuju ke Pizza Hut.aku just try my luck takut diorang dah Close Kitchen..Alhamdulillah rejeki masih ada dan kami pelanggan terakhir yang diorang ambik order..Ada rezeki ko lah adeq.hehehe..

15
This is Adeq,anak kak Tie number dua..sekarang dia sekolah kat Sekolah Rantau Petronas..Along ngan Ika masuk asrama sekolah Tahfiz Al-Quran..Alhamdulillah sejuk perut ibu yang mengandungkan kalian..Along ngan Ika mesti jeles ni aku bawak adeq pi makan Pizza..hehee..nasib korang lah.nanti kalau pokzim jumpa korang bertiga pokzim bawak korang makan sama sama ya..

16
Order set meal yang dah siap dengan air...Jimat sikit.actually aku tak berapa gemar makan Pizza.kalau dah terpaksa makan baru aku makan..maybe sebab Pizza akan ada Cheese kat atas toppingnya tu yang aku tak suka.

17 18
Garlic Bread Stick makan dengan Mushroom Soup

19
Aku order Spaghetti Bolognaise jer.tapi masa order lupa nak pesan jangan tabur parmesan Cheese..Penat nak asingkan tapi biaq lah.setakat serbuk Cheese sikit tu boleh lagi aku telan..Cuma meatball nya just dua ketul.cis.mana kenyang aku makan macam ni.

20
Adeq order Piza Super Supreme..tapi order personal Pizza yang kecik jer.Order yang size regular kang tak habis pulak nak makan.aku memang tak makan lah.Just habiskan Bread Stickk yang ada.

21 22
Nampak sedap jer Pizza ni dalam gambar..geram gak tengok..sedap pulak tengok adeq makan..tapi dia just boleh makan dua slice jer..tak larat sebab dia dah makan Mushroom soup dengan Roti tadi as appetizer.
24
Sudahnya yang balance bungkus bawak balik rumah

25
Waktu keluar dari Restoran Pizza Hut semua kedai dah tutup..maklum lah pelanggan terakhir katakan.nak jadi rezeki adeq..Sekarang Mesra Mall makin mantap dengan adanya TGV Cinema kat sini..hebat lah kampung aku sekarang.ada Shopping mall yang siap dengan Bowling,Sports Planet dan Wayang..Outlet makanan segera yang best pun banyak:Secret Recipe,Starbucks,Big Apple Donut,Burger King-Just name a few..Cayalah Kemasek!!

*Balik dari Mesra Mall aku layan adeq tengok Citer Pinea dan Herb kat Disney Channel sampai lah mengantuk..Best gak layan citer kanak kanak ni.haha.Then terus masuk tidur.Plannya esok pagi pagi nak balik ke Kuala Lumpur semula.zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...

1 comment:

Dart Hyda Osman said...

wah dah ada macam2 sekarang kat mesra mall..last time pegi cam takde ape sangat..hmm..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails