Followers

Monday, January 24, 2011

THIS IS NOT THE END THIS IS NOT THE BEGINNING

Salam Hari Isnin semua..

Pagi tadi bangkit tidur awal..pukul 6 pagi dah terjaga sebab aku nak kemas-kemas rumah sikit..hujung minggu lalu spend masa di KL dan baru sampai di Penang semalam..so tak sempat nak unpacked barang that's why ambik masa pagi tadi bangun awal.malam tadi spend some time with my friend,balik rumah terus layan Tv sampai terlelap.

Awal pergi kerja hari ni.kalau tak awal takut Penang Bridge Jammed.biasa lah hari isnin jem nya lain macam..sama macam petang jumaat jugak..

1
2
Bila lalu kat kawasan E-Gate terkesima kejap tengok gambar matahari timbul..lately ni memang suka lah aku capture gambar sunset dan gambar sunrise..Tenang jer hati tengok Keindahan Ciptaan Tuhan..Subhanallah..Ciptaan Tuhan kepada HambaNya yang mahu Berfikir.

3
Ambik gambar di kawasan E-Gate,terus aku singgah untuk sarapan pagi di Starbucks..weekdays seawal jam 7 pagi dah boleh menikmati kopi kegemaran..tambah lagi pagi pagi ni start dengan kopi.macam best jer.

4
Plan asal nak order Kopi panas..or Hot Chocolate.sekali terorder Mocha Frappucino pulak.atau bahasa mudah mocha es blended..pagi pagi dah layan minum ais..camano tuh..bantai jer lah.

5
6
Alang-alang minum aku order Tuna Puff sekali.boleh buat alas perut.sekarang nak kena tukar style sikit.nak ajar perut pagi pagi jangan makan makanan berminyak dan berat..tengahari baru pulun..nak cuba makan secara sederhana.Towards a healthy lifestyle.

7
Starbucks ni dekat sangat dengan Opis aku..pagi pagi macam ni tak berapa nak ada orang..ada lah dua tiga makcik duk minum sekali,nampak pakai baju joging..Setel sarapan pagi terus gerak ke Opis..tak sampai 5 minit dah sampai(ni nak cakap opis dekat sangat lah ngan stabak ni.hehee)

8
Last week sebelum ke JB aku ada request suh IT department pasang Komputer baru siap flat skrin dalam bilik.masuk opis pagi ni diorang dah tukar..tocee toceee!!baru lah lagi bersemangat aku nak buat kerja lepas ni..lebih laju dan organize..tak macam komputer lama dulu..

9
Dan komputer lama ni akan berkubur tak lama lagi..jadi scrap lah korang.nak jer aku minta nak bawak balik rumah pakai suka suka tapi ni harta stesen mana boleh suka suka nak bawak balik..takper lah.janji aku dah ada Komputer baru siap flat skrin tu yang penting.Jasamu akan sentiasa ku kenang!!

10
Since last week masuk opis dua hari jer,maka kerja adalah menimbun dan sangattttt banayk dokumen pending..masuk opis pagi ni memang penat dan lelah nak setelkan kerja tertunggak dan paling penting untuk aku setelkan mana yang utama..yang tak penting tolak tepi dulu takper..Marilah kita bekojo sekueknyo!!

11
Actually kalau nak ikut aku tak perlu masuk opis dah pagi ni since pagi ni ialah travelling day..Tapi mengenangkan kerja yang ada so aku masuk juga lah kejap.esok ada meeting di Port Dickson and the day After tomorrow ada Seminar di Hotel Hilton Petaling jaya..haiyoooo aku baru sampai penang petang semalam petang ni kena patah balik ke sana..But have to.This is my responsibility.i sign up for this 5 years ago..

12
Tadi baru beli Tiket ke KL pukul 4.30 pm kejap lagi..tak larat dah aku nak drive..better naik bas dan dari KL nanti aku pinjam kereta abang zali ke Port Dickson..Hajat di hati nak bawak Kak Ija dan Faiz ikut sama ke PD nanti..saja nak bawak diorang bercuti.tempat tinggal tak book lagi ni..maybe just walk in saja lah since sekarang bukan musim cuti sekolah..duduk kat Ancasa Resort pun best.Tengok lah macam mana nanti..

*Ok aku nak packed barang kejap..wish me a safe journey..more update later in Port Dickson..see ya!!

2 comments:

Wahidah said...

now kembali aktif berblogging..br la blogger tegar..hahaha..

smpai byk entry sekaligus...

aperpun..keep on moving k

Imran nyambek said...

bawak balik batu karang utk gua okay? hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails