Followers

Tuesday, January 18, 2011

ISO 14001:2004 SIRIM AUDIT IS OVER..NEXT!!!

Sibuk.

Semalam dan Hari ini stesen aku ada audit ISO 14001:2004..Auditor dari SIRIM shah alam.Preparation memang aku dah buat last week..buat mana yang termampu lah..sejak takder Boss semua memang aku tanggung kerja..what to do..still waiting for my new boss to come.

0
Sessi Audit berjalan lancar dengan kerjasama semua pekerja..Alhamdulillah

14
Opening meeting & Closing meeting ok ok aja.dua auditor ni semua ramah ramah..senang diajak berbual..memang aku berikan kerjasama yang sepenuhnya..mana mana apa yang takder aku cakap takder,kalau ada tapi tak lengkap pun akan dibuat improvements after this audit.

15
Wakil dari Auditor SIRIM puan Sharizahtul Eliza Othman..with our station management masa closing meeting.alhamdulillah semua ok cuma ada beberapa perkara yang perlu di beri perhatian.fuhhhh lega bila audit dah berakhir..banyak benda lain pulak boleh buat lepas ni.

16
Audit habis berlambak kerja duk pending kat Opis..memang bilik aku tak organize dan sangat serabut sekarang..so many things to handle..this is the time for me to shine now.a lot of things to learn yet i still find my way to be there..Pray for me..:)

17
Ni lah PC yang aku pakai selama ni..sepanjang 4 tahun kerja duk pakai PC tua ni..memang agak lembap dan patut di scrap.Dah request beberapa kali dengan pihak IT.

18
Dan akhirnya permintaan terkabul..tadi lepas audit berakhir bahagian IT bagitau nak tukar PC lama aku pada PC baru..LCD skrin okeh..suka suka suka..at least nampak lah elegen sikit.lepas ni kena lagi rajin lah buat kerja..

19
Ok i'm just buat web Check In untuk ke Pasir Gudang Johor Bharu esok..ada Environmental Coordinator meeting..malam ni aku akan drive ke KL..right now duk tengah buat slide untuk esok punya presentation..Hopefully everything will gonna be just fine..

*My schedule quite tight lately.i mean,bukan lately..selalu akan ada jer program yang akan berlansung..sometimes rasa jugak nak berehat dan rileks semata mata tapi for me,i just want to enjoy my life and live my life to the fullest sementara ada peluang ni..20 Januari ni Public Holiday!!yeayyy!!

10 comments:

kucingorengemok said...

serius, wujud lagi pc kaler putih tu? mesti ada tempat cocok diskette! haha... siannya kamu

@xiM said...

KOG,

taw takper..kesian kan saya...huhu

norh said...

audit, audit dan audit...
me, waiting for GCC auditors..

eLLy said...

turun KL tak? hehhehehe
mcm dah boleh agak dah jawapan ye :p

mummysyafie said...

akak tak suka setiap kali pihak audit datang. tak kira la ISO ke..dari AG ke..dari kewangan ke..

hihihi...malas nak layan diaorg sebenarnya

@xiM said...

NORH,

selamat beraudit yaa..:)

@xiM said...

KAK ELLY,

memang turun KL kak elly..ayah still in HKL.

@xiM said...

KAK NOR,

saya pun malas nak layan tapi terpaksa..

fatih said...

as salam,

after reading beberapa post esp tentang audit, tertarik untuk tahu more since saya one of the environmental health student :). Erm kalau tak keberatan,boleh saya tahu more?? ^^

regards,
fatih

@xiM said...

Fatih,

boleh..kalau nak tahu lagi lanjut just emel me at azimashaary@gmail.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails