Followers

Saturday, January 29, 2011

SEPETANG DI HOSPITAL KUALA LUMPUR

26 JANUARI 2011

*Sambungan dari Entri sebelum ni.

Dari Petaling Jaya,aku ngan abang jalee straight away ke Hospital Kuala Lumpur..Lalu Federal Highway masya Allah jemnya jalan..bila duk mengharung jem macam ni rasa bersyukur sangat sebab aku kerja kat Kawasan yang tak teruk sangat jem nya..kalau kat KL ni mesti banyak masa habis dalam kereta jer..

0
Oleh kerana kesesakan lalu lintas sangat dashyat,sampai HKL dah dekat nak maghrib..pukul 7.15pm dah masa ni..Kak tie,shuk,kak Ija dan Faiz semua dah ada..aku akan balik ke Penang malam ni jugak.

1
Normally sebelum kitorang makan,kena make sure ayah makan dulu..beri lah apa yang berkenan di hati dia..Kak Tie dan Shuk ada bawak balik makanan banyak jugak..

2
Sebelum siap siap makan aku mandi dan solat dulu..

3
Ayah teringin nak makan ayam tandoori..Shuk pergi cari kat mana ntah..aku pun rasa lah sikit ayam tandoori ni..sedap!!

4
Then kami pun bersiap siap untuk makan makam sama sama..dah macam berkelah la pulak dalam wad ni..masa ni dekat pukul 9..patutnya tak boleh duk dalam wad lama lama tapi entah.aku pun tak paham.kitorang memang macam ni.ikut main suka hati jer masuk wad sesedap rasa..janji boleh teman mak ngan ayah kat wad..sekuriti pun dah tak tahu nak buat apa dah.heheee

5
Banyak makanan yang ada..Kak Tie beli Yong Taufoo,Sotong masak lemak,ikan keli bakar,pau goreng,dan macam macam lagi..Kepak ayam pun ada..Shuk pulak beli nasi lemak,mee sup,ngan lauk apa ntah..memang meriah makan..actually bila ramai ramai macam ni makan lah apa pun.semua akan jadi sedap.betul.aku tak tipoo.

6
Dalam pukul 10pm Makcik aku dari kerteh datang melawat..kebetulan dia ada meeting kat sini..sambung sembang lagi..dalam pukul 11 pm baru diorang beransur sebab aku nak kejar bas pukul 12 tengah malam kejap lagi ke Penang.

7
Hentian Duta

8
Family aku memang macam ni..kalau nak hantar sapa sapa antara kami naik bas mesti semua pakat nak ikut..dua buah kereta datang hantar aku..terasa seperti aku ni macam nak balik asrama pun ada family members hantar macam ni..tapi that's how we treat each other in our family..kalau ada peluang berkumpul mesti akan di gunakan sebaiknya..Love you all so much!!aku dapat bas jam 12.30 am,dan all the way back to Penang aku nyenyak lena tak sedarkan diri..

*sampai Penang pukul 6 pagi..Hari khamis sepatutnya travelling day tapi ada hal tu yang aku ba;ik juga malam ni..Sempat lah servis kereta..It's major service..kopak duit gaji yang baru dapat.

4 comments:

Wahidah said...

envy the unique of ur families bonds..

:)

Anonymous said...

muga abah cpt sembuh.. insyaALLAH..

mummysyafie said...

ajim..ayah macam mana? dah beransur pulih ke?

@xiM said...

Kak Nor,

Ayah still in HKL..doktor still nak buat rawatan lanjut..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails