Followers

Tuesday, January 18, 2011

DEMI WAKTU YANG MASIH TERLUANG

Ini ialah entri takder kerja namanya.

Aku perasan lately aku cepat sangat nak marah.entah.hal kecik pun aku akan cepat melenting.aku pun tak tahu sebab apa.sepatutnya aku kena kewl dan jangan nak cepat meradang.tapi kebelakangan ni macam sedikit gagal untuk berbuat demikian..Ya Allah bantu lah hambaMU yang lemah ini..

1
Tadi masa closing meeting audit ramai juga eksekutif yang hadir memberikan sokongan..audit berakhir lega lah aku sekejap tapi lepas ni banyak lagi kerja lain yang duk menanti..tapi takpaa lah.one step at a time kan..buat lah man ayang terdaya dan mana yang termampu..gambar kat atas ni kalau korang terer teka lah mana satu tanda tangan aku.


3
Habis waktu opis sempat menyinggah beli eskem mekdi kat TESCO Penang..TESCO ni dekat sangat dengan opis aku..sepelaung jer.aku duk berkenan betul dengan flavor twist yang ada..sedap wa cakap lu.tak caya cakap aku try lah sendiri.

4
Actually hari ni aku ada dapat parcel dari seorang teman jauh..Hadiah Besday tahun lepas!!agak terkejut jugak lah sebab dah masuk tahun baru 2011 baru terima..teman aku ni kata dah lama nak bagi tapi takder kesempatan untuk beri..Terima kasih atas ingatan!!tak kesah la apa apa pun,yang penting the thought that count.Just wonder what's inside the box

5
Dalam box tu ada Jam dinding yang unik..aku suka!!thanks pada yang beri..belated pun tak apa lah.janji ingatan tu sentiasa ada..tak lama lagi aku nak pindah rumah lain so jam dinding ni boleh gantung di rumah baru..Terima kasih daun keladi..ada hari boleh ku balas..

*Risau dengan keadaan ayahanda yang sekarang ni berada di Hospital Kuala Lumpur..semoga ayah saya cepat sembuh dari penyakit yang dialami..Doakan lah ayah saya.Trimas.

2 comments:

Norrul said...

rasanya sign u yg ke 6 dr atas.btul?

salam ziarah,just silent readers.

@xiM said...

NORRUL,

wow terer!!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails