Followers

Saturday, June 7, 2008

What Were You ThinkinG?


Aku pegi QueensBay Mall tadi
kunun kunun nak jalan-jalan
dann tengok wayang
sampai sana
terus parking kereta
then masuk dalam mall
Ya Tuhan..
punyalah ramai orang bersesak-sesak..
aku pun tak taw naper..
ye lah da hari cuti kan
naik kat tempat wayang
barisan panjang giler
lagi panjang dari Kereta api..
Kepala da pusing
Dalam keramaian itu
Last-last aku decide
Nak lari dari semua nih,
So aku bayar parking ,terus blah.
dan balik rumah.

*Persoalannya:
-Bodohkah aku bertindak sedemikian?

13 comments:

Ad Rifza said...

Tidak bodoh sebab kita bebas bertindak apa yang kita hendak lakukan...

Unknown said...

tak bodoh. sukatik kita la nak buat apa pong hehe. tapi kalo kena bayaq tol pi sana tanpa apa2 ektibiti sangat merugikan la. itu sahaja

MOLY said...

mana de bodoh .. kalau dah sesak2 mcm tuh pastu buat kepala kita pening, baik la balik ..

berehat dan tenangkan minda anda
:)

shahril aley said...

aku suke buat online booking or purchase. aku malas nak bratur panjang smata2 nak beli tiket itupun kalau aku mmg tak de planning masa nak pi shopping complex tu.

hujung minggu slalunye org suke klua bersama kawan & kluarga :)

ko tak ajak inchik salman skali?

SYUKS said...

mmmm selalu jugak buat apa yang macam Axim buat tu..

Ziana said...

erkkk..
x bodoh..

ziana slalu buat mcm tuh..
hehehe.. benda x rancang..
so just try my luck!
:P

kalau xde luck...
byr paking..blah
:)

Inah said...

inah pun slalu wat mcm tu..busan2 ingat nak pi TGV KLCC..tapi kalo ramai..sure give up :)

eh..skrg ni banyak movie kluar..jom layan movie :)

@xiM said...

Ad--->yup,agreed...kita bebas melakukan apa yang kita suka kan...

Lindosh--->takpa lah rugi tol pun,daripada duk sakit hati tungu lama lam kat tempat yang penuh dengan segala manusia cine tuh...huhu

Lily--->yerrr....jom berehat dan tenangkan minda anda...

@xiM said...

Aley--->ye la ko ada kawan ramai dan kuarga depan mata jer kan...aku nih aapa ada?me myself and i..enchek salman kan pi terengganu yang aku antar dia ke airport arituh,tak balik lagik....baik aku blah dari membodohkan diri di keramaian tuh..huh

Syukur---->boleh di amalkan selalu la yek macam ramai jer yang wat..hehe

Ziana--->tu lah,len kali nak book on9 dulu ler...kalo tak jadik cam ni ler...hehe

@xiM said...

Inah--->nak sangat tengok kungfu panda-orang kata citer tuh kelakar giler....nanti nak carik masa nak tengok citer tuh...jooommm...

shahril aley said...

ko nak jawapan dari aku ye....
ko ade aweks kat puchong tu lagi mau buat tak tau....hahaha..

ni nak majuk2 dgn aku apasai lak?
meh la mai KL aku teman ko pi tgk wayang tapi haruslah ko yg blanje aku....

tima kasih daun keladi axim.....

@xiM said...

Aley--->aku tak merajuk la sedara weh,takder maknanyer nak merajuk dengan ko...

lain la kan kalo ada laptop baru,berukband baru...kehkehkeh..*tak tau apa kena mengena tapi lantak laa kan..

NN said...

enjoy saja apa yg u buat..
kan kan kan..

aku kalau sorang sorang suka pi baca majalah free kat bookstore.. takpon pi melepak cari tempat yg best best,ala ala natural lover laa kononnya...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails