Followers

Thursday, July 7, 2011

MARINA COVE RESORT, PANTAI TELUK BATIK & IKAN BAKAR TELUK MURUH LUMUT

Salam bersiaran dari Perak Darul Ridzuan.

Aku skip kejap cerita pasal pulau perhentian.nanti sambung balik.Sepanjang minggu ni aku berada di Manjung Perak..so far so good in here..kerja kerja audit sakit jugak kepala..nak nak time nak bertekak dengan auditee..mana yang boleh tolong aku tolong..kalau dah obvious sangat tu tak leh nak buat apa lah kan.kawasan sri manjung tempat aku bertugas dekat dah dengan lumut..


Aku stay di Marina Cove Resort.This hotel betul betul sebelah Outward Bound punya Camp.kitorang panggil OBM.dulu masa mula mula masuk kerja kena attend seminggu kursus OBM di sini..macam kem bina negara jugak..teringat balik 5 tahun lepas macam kelakar..best jugak sebab banyak aktiviti luar.


Hotel ni hotel lama..design dalam pun style lama..tapi bilinya quite luas dan harganya pun ok..cuma aku perasan this area macam tak ramai orang.maybe time cuti sekolah or weekend jer yang ramai orang datang.


This is da View from Balcony.


Petang sempat pi swimming kejap..1.2 Meter jer.tak dalam.


Siap ada Marina Water park.kalau untuk sapa yang stay free jer boleh masuk tapi kena ambik kupon kat Cashier.waterparknya macam biasa jer..tak lah best sangat.Boleh laaa..


ni aku rasa geng geng yang ada kursus kat sini.


Kalau bawak budak budak mesti dorang seronok


Lokasi Hotel ni tak jauh dah dari pantai teluk Batik..so pergi lah jenjalan kat teluk batik kejap..seronok jenjalan tepi pantai.aku memang suka pantai dari dulu lagi.maybe sebab rumah aku kat kampung pun dekat ngan pantai.


ramai jugak orang mandi manda.


Pantai Teluk batik


ikan gerut gerut bakar


sotong goreng tepung


Lokasi ikan bakar ni betul betul sebelah Marina Cove Resort


kedai makan tepi laut


Menikmati keindahan matahari terbenam..tak dapat tengok matahari terbenam di Pulau Perhentian,kat lumut pun ok lah..hehee..Hopefully by friday semua kerja aku akan siap kat sini so boleh balik ke Penang dengan tenang..

Till later guys.Take Care.

6 comments:

NM02 said...

sentap tgk gambar kamu yg syantek2 belaka...

Watie Rose said...

dekat ikan bakar de muara, lekir pon best jugak :)

@xiM said...

NMO2,

I'll take dat as compliment..:)

@xiM said...

WATIE ROSE,

mai la belanja saya malam ni.hehe

PUTUBAMBU said...

axim,
walaupun dekat ngan kg akak (pantai remis, perak)
tapi akak tak pernah lagi ke tempat ikan bakar tu..
nampak sedap je..

teluk batik pun pernah pergi sekali je.. tu pun time cuti sekolah.. mmg ramai le org..

gambar2 axim mmg tak menghampakan.. superb!

@xiM said...

PUTUBAMBU,

ikan bakar teluk muruh ni tak berapa sedap kak.depa kata kat area Lekir muara sana yang sedap..tak pernah try lagi kat situ..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails