Followers

Wednesday, December 31, 2008

My Best Friend Get Engaged!!

Pada 27 Disember yang lalu,kawan baik aku yang agak rapat masa zaman belajar kat Uitm dulu bertunang ngan Chenta hati pilihan sendirik..

ni kawan baik yang aku maksudkan-Famoque-kawan sekelas masa Uitm dulu, kawan sebilik kat umah sewa tapi bukan teman sekatil yek..haha..skang dia dah kuyus sikit..dulu masa belajar dia memang lemak berkrim di sukai ramai..:)..nak kawen punya pasal tu yang dia sanggup kuruskan badan..haha

Famoque bertunang ngan Naz-satu Uitm gak dulu tapi Course lain lain..dah jodoh korang kan..Alhamdulillah..

aku ingat kan Sam n Angah dulu bertunang tup tup ko dulu yek..ishh...unsangkarable betul..but that's life...Full with suprises and unexpectable matters ahead..

masa aku attend famoque engagement ni kebetualn Nikli pun ada kat Penang so aku ajak dia join skali,boleh tolong amik amik gambor..


Comey kan si Naz ni..ala ala Fasha Sanda gitu...memang ayu dan cun..bertuah badan ko famoque..aku jer yang masih tak keruan dan terumbang ambing ni..hiks..


All da Best my Fren!!semoga jodoh korang panjang dan berkekalan ke Jinjang pelamin dan sampai ke akhir Hayat..Insya Allah..Congratulations My Fren!!

*actually aku nak upload banyak gambor tapi malas nak kecikkan saiz gambor..later la kalau aku rajin aku wat entri pertunangan korang yang betul betul yek..hehe..Congratulation again to both of You!!

11 comments:

pRincESs_N said...

bilerr laa plak gilirn bro ekk..???

Ziana said...

BANYAKKKKKKKKKKKKKKKKKKK nyer entry!!!
:P

dah qado satu2..
hehehe..

Congrats to ur bespren!!
moga cpt ke jinjang pelamin!
:)

eh.. ur bespren yg sorg tuh (yg ikot u tuh) bile lg?
hehehehehehe...

Wahidah said...

pjgnya entri......huhuhu

Zuer said...

sama padan...tahniah !!!

Anonymous said...

Axim,

Famoque bertunang????Awat cheq tak tau niii..kuang asam mamat tu. patut la tnya budget pasal nak kawen aritu. Anywaysss, selamat bertunang kat famoque..ke dah nak kena panggil faruz sekarang?? konfius konfiusss...:S

FAHMI HAMID said...

woit..siot ko kate ako meguruskan badan nak kawen..hahaha..mane de..ako mengurus kan badan dan menggemukkan semula skang nie..hahaha..

Unknown said...

birthday aku ngn sam xde pun dlm senarai..sob2..sadis..

MOLY said...

suwitnya bakal pengantin ...
suke tgk
:)

Zumie said...

semoga bhgia yek..
pasnie tunggu axim lak hehee

ita.itu said...

wah lawa baju drg..biru lagi..eh napa kena approved dulu xim? ada komen x bes ke

said...

lepas ni turn axim lak....

insyaAllah...

(^_^)

::_Yanie Putrajaya_::


*********************************

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails