Followers

Tuesday, March 10, 2009

Selamat Pengantin Baru Sahabat Baik..

Bertempat di Kuala Lipis,mereka berdua selamat di ijab kabulkan dengan sekali lafaz sahaja pada malam 6 Mac 2009 yang lalu di masjid tempatan..Majlis persandingan mereka pula di adakan pada 7 Mac 2009,di rumah pengantin Perempuan semestinya..

Sam dan Angah,

Selamat Pengantin Baru!!Tahniah buat kalian berdua..Semoga Jodoh berpanjangan ke Anak Cucu hendaknya..Terima kasih menjemput aku sebagai pengapit lelaki..tapi aku lebih suka ambik gambar korang sebenarnya..hehe..Jom kita Layan Gambar di majlis perkahwinan yang berbahagia ini..

















Dari Pelamin beranjak ke Bilik Pengantin pula untuk sessi Fotografi.








Dan yang paling aku suka bila tiba sessi bergambar Outdoor-Lokasi:Hutan Lipur Terenggun Kuala Lipis..Thanks to Ajib(diorang punya photographer yang di hired khas) sebab ajak aku amik gambar sekali..main belasah jer pun aku amik gambar..Amateur lah katakan..Dan inilah hasilnya:



















































































Once again-Selamat Pengantin Baru buat kalian berdua!!Semua kisah yang tercipta itu pasti akan di kenang sampai bila-bila..Sama Cantik Sama Lawa Sama Padan-moga di panjangkan Jodoh..Insya Allah.


Thanks pada yang sudi menunggu hingga sessi fotografi tamat pada pukul 6 petang..



Ajib-Juru Gambar yang di Bawa Khas dari Melaka-he's using Canon EOS 4OOD for the session..aku pakai Nikon..Banyak mender jugak tanya dia pasal kamera dan photo shoot nih..Thanks..semoga kita ketemu lagi..(Ajib boleh di capai di http://www.popshovans.com/).. Best pulak rasanya duk buat outdoor photo shoot macam ni..sebab banyak mender boleh di explore lagik..the more i know,the more i think i dont know.

*banyak kisah yang tersimpan..menunggu masa untuk di ceritakan..Insya Allah kalau ada kelapangan semua cerita bakal di kongsi bersama..Till my finger met the keyboards again..Wallahualam.

12 comments:

Anonymous said...

seriously cute giler gmBaq sam dgn angah..depa nampak so happy..hope they will hv baby soon..u gonna be pakcik la axim..heh..aku tkleh pi kenduri depa.got many things to settle..klu dak leh aku amik berkat angah!! heh

i'm Lina said...

wow! sgt3 cantek!!

cam expertise tu axim...

pRincESs_N said...

pics sgtt cantekk..

NN said...

Slamat Pengantin Baru buat Sam n Angah..Semoga berbahagia ke akhir hayat..

Sori tak dapat datang sebab sama tarikh ngan lily.. kalau tak, konfem lah sampai..

:)

Ziana said...

Selamat pengantin Baru to Sam n Angah!!!
Moga kalian berbahagia hingga ke akhir hayat!!

thanks coz invite!! :)
mintak maaf x dpt mai...
clash ngan lily..
tp dah hantar axim as wakil..
ok la kan?
:)

CONGRATS again!
:)

Lady Dyla said...

cun dowh picca ituw...

axim ble lagik?

Anonymous said...

ya, very nice photos indeed. gud try and nice to meet you. huhuhu. dalam masa terdekat aku upload, still on post processing punya kerja beb. tak siap lagi

PUTUBAMBU said...

ish..amatur2 pun..gambar yg axim snap cantik2 belaka.. syabas..!

Mazlan A S Leanny said...

Congrats to Sam.....pandai ko, boleh jadik OP untuk wedding nih....

Unknown said...

axim!!love all the pics!serius..hehe..cntik.nsb baik ko punye gmbr cntik..xla aku keciwa sgt dengan mak andam sengal tu..huhu..make up aku buruk..tudung pun buruk..

ziana: hehe..thanks :) tu la nasib baik anta axim jd pengapit.hehe..

nikli: thnks :). tu la.kalo tak same tarikh ngn lily, sure meriah lagi kan.mesti korg pun join outdoor shooting ni.hehe....

lily: selamat pengantin baru juga :) same anniversary la kite nnti.hehe..bole la kite celebrate skali.kan kan kan...

FAHMI HAMID said...

wuhu..dah boh dah axim.. ako tak bwk kuar pon lagi gambo dr camera.. hem weh gambo ako tlg tangkap ok tak.. ako ade rse cm tak elok jek sme.. ahahahaha

Anonymous said...

la..jap je tunang ya..
alhamdulillah da slamat kahwin..
congrats =)

cntik la gmbr2 2..
da bleh jd wedding photographer =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails