Followers

Thursday, March 25, 2010

INI BUKANLAH KISAH BENAR WALAUPUN AKU NAK SANGAT IANYA TERJADI

Seketika telefon dalam Bilik Opis aku berbunyi..
''please come to my office now..there's a lot of mistakes lagi laaa..''suara apek cina tu berbunyik.
Aku macam biasa,menurut perintah pergi la ke bilik Boss aku tu.
Sampai dalam bilik dia,mula lah sessi ceramah duk tunjuk aku salah itu dan salah ini,lagaknya macam dia sorang jer lah yang paling PERFECT dalam dunia..apa yang aku buat atau orang lain buat semua tak betul,hanya dia sahaja lah yang paling hebat!!Giler bengang dan menyampah aku ngan orang macam ni..
ada banyak lagi lah yang dia duk bebelkan tapi masa ni fikiran aku dah melayang dan aku dah tak dengar apa yang dia kata..yang aku tahu aku tengah tahan amarah dan mengepal tangan bawah meja dia..dan Tiba-tiba..
Tiba-tiba penumbuk sulung aku naik atas muka apek tu..berdarah hidung dia..aku tergamam sebab tindakan luar kawal tu aku memang tak sangka.entah,maybe sebab dah lama pendam kot..gelodak jiwa yang memberontak..
Tapi aku puas hati.
Terus aku keluar dari Bilik Boss aku tu tanpa ada rasa bersalah.aku rasa dia deserve di perlakukan sedemikian rupa.Aku harap kau dapat mesej aku ni:
DONT MESS WITH ME!!

12 comments:

Redbloodsnow said...

ximmm ximmm...its not really happened kan kan...hehe. cian ko xim...ko carik keje len jek la. x ko mkn ati 24jam..hehe

CAHAYA said...

mcm kisah benar je. jgn axim jgn!

Ziana said...

Saba u..

Zumie said...

uiks yeke nie..
da xleh saba da la tuh..

dr itu! said...

wahahaha...ganaz nya...tp kan sape yg sebenarnya berdarah? bro ker sapek tue...haha... rasanya ada org berdarah telinga kene ceramah!...tu la penghujung cerita ini..heheh

Zai Zamree said...

erkkk...biaq btoi

pRincESs_N said...

uit...ni bro yg wat ke criye jekk ni...?? trase mau tumbuk bos jgk...hahahhaa

sepul said...

kedebushh!!

NN said...

debangggg..
*terpelanting masuk bawah meja..

Sofya said...

salam azim..

itu la senario makan gaji nak oii!!

banyakkan bersabar..Allah sentiasa bersama orang2 yang sabar..dan DIA akan tunjukkan 'jalan'..

*terkadang, kalu ikutkan hati..mau ade yang mati*..hiks

dolly said...

kelakar jer baca tu.. sy dlu penah dpt bos cina camtu lah.. klu marah stgh hari la dok bilik dia ngadap..tahan jer.. tp leh sakit jiwa.. staff lain klu kena marah next day confirm MC..huhuhu..
end of the day dia naik pangkat tkr ke HQ.. then br tau he's the best boss i ever had.. until now.. x der org leh challenge dialah... lepas tu dpt bos yg menyinga x lut dah.. msk kanan kuar kiri.. hahhah

Arash Libra said...

i loike..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails