Followers

Tuesday, September 21, 2010

MATERNITY PHOTOSHOOT : SHUKRY & SHAFIEZA

Sangat sibuk kebelakangan ini..

Sejak boss saya sudah berpindah ke tempat baru,segala tugas dan tanggungjawab dia saya kena pikul buat sementara waktu..sementara pun dah dekat sebulan ni..Saat saat kalut sebegini baru rasa beban yang terpikul..Tapi saya melihat semua ni dari satu sudut yang positif,at least saya akan dapat belajar benda yang baru dan lebih bertanggungjawab terhadap tugas harian.Saya tahu saya boleh.Insya Allah.Bayi bukannya lahir terus pandai dan tahu segalanya.dengan didikan dan asuhan baru seorang bayi itu mengenal dunia..

Sementara masih sempat,saya cuma nak berkongsi gambar sewaktu sessi Photoshoot Abang saya dan Kakak Ipar yang sedang sarat mengandung,Bertempat di Taman Teruntum Kuantan sebelum kedatangan Ramadhan yang lalu.Moga moga Foto ini boleh di jadikan kenangan untuk kelahiran bayi baru yang bakal lahir pada awal Oktober Ini.Insya Allah.

Terimalah.

1 4 5 6 9 10 11 12 15 16 18 19 20 21 22 23 24 26 27 28 29 30

Bahagia nya aku melihat mereka bahagia..:)

31

Saya Doakan semoga Abang Shuk dan Kak Fieza kekal bahagia ke akhir hayat.

Ameen..

*Terasa indah hidup berkeluarga..sesungguhnya aku teruja untuk mempunyai pasangan dalam hidup..dan sekarang aku sudah pun berkira kira untuk menuju ke arah itu..

13 comments:

♥cikmOt♥ said...

1. tak sangka masih ujud lagi taman teruntum ni...lama tak p sana...

2. huhuhu...muka hang ngan abang shuk hang ni memang copy paste abis la...cam kembar pun ada...

Unknown said...

bestnya tgk pasangan yg sedang menunggu org baru,
terasa diri ini nak ke arah itu jugak,
cuma maybe blum sampai masanya lagi kowt,
hope sblum 30 thn umur i,
i akn ada family sendiri....
Insya-ALLAH...

Unknown said...

nanti time i ngandung,
u bolelah amikkan gambar2 mcm nie kan,
sebagai kenang2an....

mesti besttt

mazddaud said...

suka tgk gambar2 tu semua...
so sweet and romantic...:-)

semoga Allah SWT menganugerahkan mereka anak yg akan berbakti kpd ibu & ayah dia nnti...amin.

Leez said...

nice. Keep it up!!!
Likessss !!!

sepul said...

xim.. hang bagi aku satu idea dan sumber inspirasi. tengok shot yang hang ambik mungkin aku buleh belajaq sendiri.

teringin nak buat maternity shoot dgn mak encik.

khairi said...

i'allah axim, hang bakal dapat anak menakan pompuan....

Wahidah said...

alhamdulillah axim dh nk ke arah tu...bgslaa..berdua lebih baik kot..hehehe


nice shoot...

dh jadi boss kurang entry yea..mesti bz..

Cikgu Zam said...

salam Tuan,
Aminn , Amin, Aminnn

fendifid said...

Kekadang...Bestnye takde boss.
Lagi best biler dapat upgrade jadi Boss.
Hope your luck to become a boss...coming soon.

Najib Ariyan Ali Basha said...

Wah Cantiknya Axim... satu kerja yang bagus... lahir pada gambar perasaan diorang tu

rasp said...

nice shots...
suka sgt pics dorang yg dari belakang, peluk2 ngadap tasik...

♥ Cik Puan Pinky ♥ said...

sweetnyeee
jeles3
bila mau kawen neh.
hahaha :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails