Followers

Sunday, April 3, 2011

SARAPAN PAGI @ HOTEL PUTRA KUALA LUMPUR

Pagi Ahad yang berbahagia.

Hari ni agenda kami ialah nak lawat mak teh di IJN sebelum mak dan ayah balik ke kampung..aku pula akan balik ke Penang petang nanti..bangun awal pagi dan bersembang dengan mak/ayah..Then kami turun untuk bersarapan pagi di Selesa Cafe.Oh lupa nak bagitau kami masih berada di Hotel Putra KL..
s

Satu bilik Kupon ada dua jer..since kami ada dua bilik so aku,Faiz ayah dan mak turun berempat..abang jali dan Kak Tie still layan mata so kami turun dulu.first come first served kan.hehee..Selesa Cafe berada di Tingkat 2 Hotel.
a

Sekarang ni kesihatan ayah di tahap yang ok..still kena buat hemodialisis selang dua hari..other than that he look fine..selera makan jer aku risau sebab sangat selera dia makan sekarang..mak lah yang duk bising bimbang dia makan banyak.bukan apa..Risau pasal kesihatan dia jugak.apa apa pun aku doakan agar kesihatan ayah sentiasa di tahap yang memberansangkan..amin..
a

Bila dah buffet style macam ni rambang mata lah tengok.seleksi makanan yang ada pun menarik..ada Nasi Lemak,ada Bihun goreng,ada roti telur,ada nasi air,ada Buah buahan dan roti roti.
a

Mak ambik makanan untuk ayah..
a

Ni nasi lemak aku..sambalnya biasa jer.
a


Farhan pun join sekali kami makan pagi ni..Farhan merupakan sepupu aku,anak tunggal mak teh..Harap segalanya sihat sejahtera..semalam petang lepas kenduri kahwin adik zie pun kami sempat pi melawat mak teh kat IJN..dia dah start boleh makan..Alhamdulillah..Doakan kesihatan dia ya!!
a

Mari jemput sarapan bersama sama..
a


Lepas da siap sarapan pagi aku,abang jalee,kak tie,Faiz dan Farhan pi KL Sentral sebab nak beli tiket Farhan nak balik ke UTP..Dia still belajar kat UTP Tronoh sana..Tiket pukul 6 petang nanti..Kejap lagi kami akan melawat Mak teh di IJN dan baru masing masing akan membawa haluan sendiri..
a
*to be continued.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails