Followers

Thursday, July 14, 2011

SINGGAH HOTEL : CORUS PARADISE RESORT PORT DICKSON

Masa outstation last month jugak aku ada stay di Corus Paradise Resort Port Dickson.yang best bila outstation satu minggu macam ni lah.dapat peluang untuk stay kat mana mana hotel yang ada..dapat lah merasa..senior manager aku yang reccomend kata kat Corus Paradise Resort ni best..Overall ok lah..yang penting scenery nya cantik.kalau dah tepi pantai kan..as usual,pictures will always speak louder than words.so jom layan gambar jer ok.kalau ada pertanyaan sila tinggalkan di kotak komen.:)


Corus Paradise Resort Port Dickson
3.5km, Jalan Pantai, 71000 Port Dickson,
Negeri Sembilan Darul Khusus,Malaysia

Telephone: (606) 647 7600
Fax: (606) 647 7630


Makanan at this hotel best.siap sarapan pagi ada lontong..sedap!!swimming poolnya pun luas..rate satu malam aku dapat untuk deluxe room RM180 sahaja.sebab buat internet rezervation.normal price RM230.So kalau korang nak stay mana mana hotel sila lah book kat Internet.dapat rate murah compare than walk in sahaja.

*To love is to risk not being loved in return. To hope is to risk pain. To try is to risk failure, but risk must be taken because the greatest hazard in life is to risk nothing

2 comments:

Leez M. Saaid said...

mendalam sunggu quote bawah itiewwwww.....tetiba terkena diri sendiri uwakkkkkk..

hang ni memang...makanan tu membuatkan ku lapaq....dah ler tgh puasa ni...haissssshhhh.

sepul said...

aku dulu buat orientasi 4h5m masa taun 2007. bagi aku makanan kat coffeehouse dia tak berapa sedap sgt. mungkin sekarang ni dah tukaq chef kot. tapi aku tak berapa gemar sangat sebab pantai dia tambak dgn batu bata mcm ni. takdak la ombak menghempas pasir halus mulus tulus auwww ya ow ow

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails