Followers

Friday, January 11, 2013

NEW CHAPTER IN MY LIFE : AZIM ASHAARY JUST GET MARRIED!

Alhamdulillah.

Semua teka teki terjawab kini.

Syukur pada Allah yang telah memberikan saya ruang dan kesempatan untuk melangkah masuk ke alam pernikahan..Semuanya telah selesai dan saya kini telah bergelar seorang suami kepada isteriku yang tercinta..Bertempat di Masjid Al-Ittifaq Bayan Baru, Majlis pernikahan serba sederhana telah di adakan.


Dengan sekali lafaz kami berdua sah di ijab kabulkan. Kadi yang menikahkan kami ialah Ustaz Abdullah dari bahagian Barat Daya Penang..Nasib baik Ustaz Abdullah ni sempoi dan asyik duk buat lawak, tak ada lah stress sangat walaupun nervous dalam dada Tuhan sahaja yang tahu..


Majlis membatalkan air sembahyang


Bersama ahli keluarga ku


Bersama keluarga baru. Keluarga belah isteri


Duck faces!!


Bahagia ku rasakan bila isteri di sisi


berdua lebih baik


Baby makan tudung!


Do not disturb!!


Kredit to Masfarid for all of the pictures above. (Farid is our Official Photorapher).

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan ribuan dan jutaan terima kasih kepada semua pihak yang terlibat secara lansung ataupun tidak lansung dalam menjayakan majlis perkahwinan kami. Terutamanya kepada keluargaku yang tercinta, Keluarga belah isteri, My bestman Faiz dan Izman, kawan kawan yang sudi datang ke majlis akad nikah dan majlis perkahwinan di Setia Pearl Island Group Ballroom(later saya update story), saudara mara, semua rakan kerja, our Official Photographer Masfarid, Our Videographer from CST Breed Rizal + Rifaie dan pada semua yang terlibat. Tanpa kalian tak mungkin majlis ini akan berlansung dengan sempurna.Semoga Allah membalas jasa baik korang semua! Insya Allah.

Doakan kebahagiaan kami suami isteri.

Dan kehidupan baru dalam hidup saya telah bermula..

*Jauh di sudut hati teringin untuk arwah ayah ada bersama-sama kami semua meraikan hari berbahagia saya..apakan daya Allah lebih menyayanginya..Semoga arwah ayah tenang di alam sana..Al- Fatihah..

6 comments:

kucingorengemok said...

tahniah azim & mrs azim
semoga diberkati allah
*nyanyi lagu maher zain*

ain said...

Alhamdulilah..congrats mr ajim & wifey! ^^,

::FAIZ:: said...

cantik pelamin tu

::FAIZ:: said...

anyway, skali lg, tahniah bro...

!eNa PnG said...

Tahniah Axim...:)

eezard_vazz said...

Congratz Mr Azim n Mrs Lydia... happily married, new chapter in your life with happily ever after ending just like Fairy Tales... =D

Xsabar nak baca entry blog tentang coti2 hanimun kalian ke Pulau Seribu Pura, Bali dan Colmar Tropical.. =D Setiap malam adalah hanimun night eh? Hehee... Tumpang gumbira for u guys...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails