Followers

Friday, April 4, 2008

Masa Untuk Berubah.

Hari ni dah kena kembali bertugas seperti biasa..warggghhh sampai jer kat opis tadi dah menimbun fail kat meja nak kena setelkan..apa boleh buat,selesaikan la satu persatu mengikut kemampuan..cuma nya keadaan kesihatan saya seperti tidak berada dalam keadaan yang agak memberansangkan.

Saya Batuk-batuk dari semalam dan tekak terasa perit.

Mungkin keadaan cuaca yang tak menentu sekarang ataupun memang musim nya..tapi saya rasa faktor utama jadi macam ni ialah kerana kekurangan air dalam badan..memang saya sukar nak minum air masak banyak-banyak..apatah lagi nak minum sampai lapan gelas sehari.hmmm mungkin saya perlu berubah demi kebaikan diri..tadi jumpa HA kat dispensari pun dia da nasihatkan saya suh lebihkan minum air masak...errr....i will try..Insya Allah.

Tengah hari tadi just keluar pergi Tesco berhampiran to grab some lunch..sakit tekak camni tak berapa ada selera nak makan.Tapi bila terpandang McD dalam tesco ni terus teringat entri blog ini semalam..apa lagi dah teringin tuh kena la tunaikan,kalau tak kempunan nanti,hmmmm jom kita makan McD..


Memandangkan tekak masih perit dan batuk-batuk lagi saya just order bubur ayam McD dan juga Hot Roast Coffee..bleh tahan kaww jugak kopi nih.


*my fellow engineer,Encik Salman(muka sekerat sebab beliau ni low-profile,hehe)

*yang ini pun muka sekerat jugak,walaupun identiti tak di rahsiakan pun...haha


Actually hari ni my boss cuti.So banyak mender nak kena uruskan..tambah-tambah ada penstrukturan baru kat stesen..hmmm maybe i'm gonna be really busy after this.

*munkin dah tiba masa untuk saya berubah....ke arah yang lebih baik tentunya..

8 comments:

Redbloodsnow said...

ye ye
berubahlah kearah kebaikkan
eh..nape ko senyap aritu

pehhh ko mkn bubur mekdi...
aku cuker weh bubur tuh...grrr

@xiM said...

princessredbloodsnow--->zie,bukan nya aku menyepi,kena outstation pi langkawi la 31 mac-2 april yang lalu...tu yang takder masa nak update blog..hari ni baru masuk opis balik..

kalau suka bubur mcd tuh pasni pi singgah ke warung mcd yang berhampiran k...hehe...jemput makan k..

peace..!!

ita.itu said...

xim, kalo sakit tekak mesti nak dmm kan..mkn ubat dmm la xim..akak selalu wat camtuh

@xiM said...

ita.itu-->mmmm berkesan ekk cara tuh....nak prktikkan tapi tamo makan ubat..huhu...

berserah je lah moga axim cepat baik..hehe

peace..!!

Unknown said...

rasa cam penah tgk muka hang nehh.. hurmm

@xiM said...

lindosh--->oh ye ker...macam penah nengok ekk...maybe pelanduk dua seghupe kot...hehe..hang duk area penang tang mana?

saja jer tanya..

peace..!!

MOLY said...

dapat gak makan mekdi yer .. nyam nyam !!

:D

bubur mekdi sangat sedap ..

@xiM said...

lily--->aah...bubur mekdi shedaap.....

nanti kena belanja aku kat william,hehe

peace..!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails