Followers

Thursday, June 23, 2011

MEET UNCLE KENNY & GREEN LANTERN

Cerita minggu lepas..sebelum outstation ke PD seminggu.

Hari jumaat ( 17 Jun 2011 )


Kerja kat Stesen always ada..nak siapkan itu ini..tambah lagi stesen tengah block outage lagi lah macam macam perkara nak kena buat..ni staff bahagian aku tengah pasang stream number 3 untuk Water Treatment Plant..backup in case bekalan air tak cukup untuk start up.Alhamdulillah semuanya dah berjalan lancar..Balik dari stesen dekat nak maghrib dah.


Dari stesen aku ke Sunway Carnival Mall..ada temujanji dengan seseorang.selepas solat maghrib tengah tengah round depan Starbuck terjumpa Shafik ngan Wife dia ..shafik ni member Nikli,kenal kat Twitter dan jugak aku first time jumpa masa akad nikah nikli..nice to meet you!!apa link blog ko ekk?


Akhirnya orang yang aku tunggu sampai..kami pi makan kat Kenny Rogers..lapar..spo decide untuk makan kat sini..kalau tak silap aku manager This Restaurant Abang kepada Yus,Isteri Nikli.tak taw lah rakut dah bertukar cawangan ker apa ker.


Less fat,less salt,less calories..Kata mereka.


Air mineral ngan air apa kebenda ntah.tak ingat lorr..


Kalau sebut Kenny Rogers mender yang aku paling suka pasal this Restaurant ialah Muffinnya..Muffin Vanilla sahaja.memang pehhh dan terbaik.muffin lain aku tak suka.masa kami datang muffin vanila tinggal satu jer..terpaksa lah ambik muffin Cekelat satu..


As usual order Quarter meal..


Order aromatic rice as Side Dish tapi dah habis so tukar lah ngan Potato salad.masalahnya boleh pulak diorang buh Potato salad dalam dua dua plate.Common sense lah korang pun.servis agak kurang kat sini..lambat dan tak menurut arahan.sedih sebab Caj servis mahal okeh.so kenapa tak mau servis Customer bagus bagus..


Buah as a Dessert


Kat Sunway Carnival Mall ada The return Amazon.Ramai betul orang duk tengok ada dua budak menari...best jugak layan kejap.


Jalan jalan boleh pulak terjumpa patung superman takder kepala.so ambik lah gambar.hahaha.lawak plak gambar ni aku tengok..ada tagline MY DAD MY HERO sempena Fathers Day yang disambut pada 19 Jun 2011..(Rujuk my previous entry tentang sambutan hari bapa my dad)


Movie jam 10.15 pm.tengok citer GREEN LANTERN..kesimpulan dari cerita ni aku sarankan kan korang jangan lah pi tengok.agak mengarut dan crap.Jalan ceritanya agak lembab dan lambat..action ada sekejap sekejap jer..kalau korang nak tengok Ryan Reynold tu boleh la,heroin pompuan aku tak cam sapa..tapi This Movie totally tak best.aku even tak tengok sampai habis pun.terus keluar 3/4 cerita.Balik rumah then terus tidor.zzzzzzzzzzzzzzzz

Sekian.nanti aku cerita lagi kalau ada masa.bai.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails