Followers

Thursday, October 20, 2011

FOOD REVIEW : RESTORAN ANI SUP UTARA AMPANG WATERFRONT 2

16 OKTOBER 2011

Tengahari saya ada temujanji dengan Auntie Azrila Adam..ada lah sedikit hal yang nak di uruskan..so decide untuk berjumpa di mana mana..tanya kak tie nak makan kat mana..last last decide untuk ke ampang waterfront makan di Restoran Ani Sup Utara..Last sekali saya makan di Ani Sup Utara masa belajar di Uitm  Shah Alam rasanya..wow..thats quite a zillion years ago.


lokasi senang nak cari depan Ampang Waterfront deret kedai baru


Sementara tunggu Auntie Azrila sampai saya dan Kak Tie order minum dulu..Lai Chee Kang nya nampak sangat lah menarik..sedap pun sedap..worth a try.harga saya tak ingat dah berapa.tapi takder lah mahal sangat pun..affordable lah.


Tunggu punya tunggu sampailah mereka sekeluarga..kebetulan diorang pun tak lunch lagi so sama sama lah kitorang lunch kat sini..Air kedondong asamboi untuk kak Tie dan air bandung tu anak auntie Azrila order.


Bubur nasik..nampak portion macam sikit tak padan dengan harga


Saya order sup ayam cendawan set,dan kak tie order sup daging


Makan kat sini ada jual satu set..maksudnya nasik sekali ngan telur masin serta timun,sekali ngan Sup yang korang nak pilih..macam macam sup ada..sup kambing sup ayam sup perut sup lidah pun ada!!tapi bagi saya rasa supnya biasa biasa sahaja.takder x factor yang boleh menjadikan saya tertarik untuk kembali lagi ke restoran ini.


saya dan keluarga auntie azrila..besar kan keluarga dia..happy family.:)


tahniah for a newborn!!quite setahun tak jumpa last last dah ada new baby..hehee..congrats!!


ibu dan bapa yang penyayang,,


saya dan peneman setia dulu kini dan selamanya,akak ayang ati


no komen pasal deko dalaman kedai,ok ok dan sedap mata memandang.

 
Terima kasih pada Paksu(Auntie Azrila's husband) sudi belanja saya dan kak tie makan..kalau taw nak belanja saya pilih restoran yang gempak sikit..for me Restoran Ani Sup Utara ni takder kelebihan sangat..just biasa biasa sahaja..maybe sebab pilihannya tak banyak ..tapi kalau nak rasa jugak ni detail sedikit pasal This Restaurant:

Ani Sup Utara, Ampang Waterfront 2,

Location: Ani Sup Utara, Ampang Waterfront 2, Ampang

WiFi: Ani Sup Utara. Ask the password from the waiter

Plugs: 2-3, at the couch side.

Toilet: Inside.

Category/Halal: Malay Cuisine/Halal

SELAMAT MENCUBA!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails