Followers

Wednesday, October 12, 2011

OPEN HOUSE AIDILIFITRI RUMAH FAMOQUE!!

Minggu yang busy..

Macam macam perkara nak setelkan..My boss is not around this week so basically everything nak kena handle sendiri..still looking for continuous  improvement in my daily routine at office..i have so many things to do yet i have a little time..just buat mana yang termampu lah..kita manusia bukannya robot kan..Di kesempatan ni nak story kisah bulan lepas lagi..Kisah beraya di Rumah teman lama,member zaman Uitm dulu.

24 SEPTEMBER 2011


Famoque ada buat open house dan juga kenduri aqiqah anak perempuan beliau..dulu masa zaman uitm selalu jugak pi rumah dia di Barrack Poils Cheras..tapi kali ni barrack polis tu dah pindah ke Semenyih..agak jauh jugak la nak pergi..aku pi ngan Sam dan Angah..naik Tren ke Bangi then diorang fetch aku kat situ baru shoot ke Semenyih.,Alhamdulillah walaupun dah 5 tahun habis belajar we still keep in touch..tak semua keep in touch but at least dengan member baik kami still berhubung..


masa nak sampai Semenyih jalan macam jammed.rupanya ada mat bangla duk turap jalan.motip nak turap jalan time tengahari macam ni??buat pukul 2-3 pagi boleh tak time jalan raya tak sibuk sangat..so sampai lewat rumah famoque dari yang dijanjikan..takpe janji leh bertemu mata ngan sahabat lama..


Sampai sampai terus famoque ajak makan..macam macam makanan ada..kira ni open house untuk raya sekali lah..ada nasi tomato ada laksa johor ada nasi impit ada lontong dan ada kuih muih..yang paling aku suka masa ni ialah laksa Johor..makan sampai 2 mangkuk hokehh..lazat sangat!!


This is Adriana Natasha anak sulung pertama Famoque dan Nazihah..Congrats to both of u!!


Famoque dan Sam bersama anak masing masing..hehee..isu lama lah kan..mesti orang akan tanya aku ni bila lagi nak kawen member member semua dah ada anak satu..jawapan aku mudah jer..Jalan hidup masing masing tak sama..rezeki setiap orang pun berbeza beza..kali ni rezeki aku belum ada untuk berkahwin..Allah tak temukan aku lagi dengan jodoh yang sesuai thats the reason why aku still tak kawen..Insya Allah rusuk kiri aku tu ada dah Allah tetapkan..mungkin masa yang akan menentukan.Aku yakin dengan ketentuan Allah.:)


tercengang adriana natasha tengok aku renyih.hahaha


Ehhhhh tetiba Fazreen pun ada.actually areen dah lama aku tak jumpa..since famoque pun ada jemput dia datang majlis so bertemu di sini lah kami..lama jugak nak tunggu dia sampai tapi sebab takder mender nak rush pun so kami tunggu jer..Alhamdulillah boleh jumpa member lama..


Anak Areen dan Shahrul,Haris..ni kali pertama lah aku jumpa haris since dia lahir..


anak sendiri takder.ambik gambar ngan anak orang je lah jawabnya.


Sembang sembang sambil makan makan..tempat makan semua dah kemas kitorang orang yang last..sampai pukul 6 pm lebih duk ada kat sini lagik..Thanks Famoque jemput!nice to see you and your family again..makcik kamariah makin kurus sekarang..Pak Hamid sihat Alhamdulillah..


Best roomate ever..dulu zaman Uitm ni lah roommate aku di rumah sewa seksyen 4 shah alam..


jom kita balik..


kalau ada umur yang panjang boleh kita berjumpa lagik..


Aku nak balik ke Ampang..kebetulan fazreen nak balik ke wangsa maju so instead aku naik tren balik ke ampang dia dan shahrul dengan murah hatinya menumpangkan aku ke sana..Areen,thanks for the ride..Insya Allah kalau aku turun ke KL kita akan jumpa lagik..Seronok lah bila dapat jumpa teman lama zaman Uitm dulu..macam macam kenangan boleh kenang kembali..

Ok dah.tu jer citer kali ni.
Bai.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails