Followers

Saturday, November 17, 2012

PBIM 2012 RACEKIT COLLECTION @ QUEENSBAY MALL, PULAU PINANG


Cuaca hari sabtu yang cerah.

Dari Queensbay Mall nampak Penang Bridge yang panjang itu. aku, Faiz dan Aizat ke QB Mall untuk racekit Collection bagi event yang akan berlansung awal pagi esok..memang aku saja nak self collect sebab alang-alang memang aku stay kat Pnenag kan. Membazir wang pos jer kalau nak suh diorang pos. Aizat dan Faiz tumpang rumah aku. Kak Tie masa ni masih belum sampai dari KL..dalam pukul 2pm nanti dia sampai la tu.


Boleh tahan jugak ramainya orang


Everything in order sebab banyak kaunter dibuka ikut kategori


selesai urusan ambil racekit


To be honest i dont know what to expect for my Third Full Marathon ni. sebabnya memang aku tak training sangat. busy ngan kerja and hal hal lain. tapi sebab dah register so gamble jer lah berlari. hopefully dapat berlari dan tak injured. tapi biasanya kecenderungan untuk injured adalah tinggi kalau kurang training..hmmm tengok lah nanti camana ni.


Lepak starbucks dulu. sementara nak tunggu Kak Tie sampai dari KL


Green tea frappucino tu aku punya


Dari QB Mall kitorang gerak ke Jalan Masjid Kapitan Keling..nak makan tengahari..kat sini ada nasi kandar. Tapak sam amacam Nasi Kandar Beratur. aku tak pernah try. ni baru nak makan ngan diorang


Jom makan!


Kalau dah namanya makan nasi kandar memang kuah kena kri ler..Kuah campur ambik telur sotong ambik ayam gulai. kena carbo loading bebetul sebab awal pagi esok nak berlari 42KM..masa tengah makan jumpa Encik Haniff, Ediey dan Watie Rosmera..depa stay di area Georgetown jer..so lepak lah minum minum sambil sembang skali..tapi takleh lama sebab Kak Tie dah nak sampai and kena fetch dia dari Butterworth.


Lepas Fetch Kak Tie bawak dia pi makan kat NANDOS bandar Perda AEON and sambut besday dia skali.(Rujuk entri sebelum ni). Then balik rumah kak tie berehat rehat and aku bawak Faiz dan Aiat keluar dinner pulak..kami makan di Wan Zai Ikan Bawal Goreng set..ambik Ikan bawal, ayam goreng dan Ikan keli..sedap jugak makan set ngan kuah kari macam ni..then after dinner terus balik dan berehat sebelum bertolak kke Queensbay mall semula pada jam 12am nanti..

*to be continued.

1 comment:

Faisal Admar said...

Besarnya telur sotong !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails