Followers

Monday, May 26, 2008

10 ReasonS

Below are 10 Reasons why you Should leave office at 6pm.

*click to enlarge

Quite true huh?hehe
*adapted from the e-mail

9 comments:

ijad said...

pandainya awak..ni..

Inah said...

balik awal..x diamalkan kat tempat inah keje..hehehe..sume akan siapkan keje n balik..so tat x de keje akan tertangguh utk esok :)

keje tu amanah kan :)

Wiween @ Awin said...

heheh akak leave skola 6.30pm la xim.:p

axim said...

ijad--->best la entri pasal masjid...

inah---habis tu kalau nak siap kan memang tak siap-siap la inah oii...tu yang aku balik awal..hehe

wiween-->wah ni cikgu mithali a.k.a cikgu contoh nih..hehe..bagus..bagus..

lindosh said...

hurmm aku abis keja kul 5.15 tp slalu lajak sampai kul 6.30 keatas. terpaksa dipaksa ke mmg rajin? hihi kekadang mmg rasa cam robot pong.

oo td pi deting ngan 'gay2' noh.. tamo ajak haku uhuks..

eh awat kekadang rasa cam lagging la blog neh. berat sgt kah?

Nikli said...

kuang hajaq hang lindosh..
*dush dush...

ada kaa patut ayat hang cam tuh.. kureng asam hang.. muahahaha.. bukan 'gay2' tuh ajak hang kaa.. hang yg juai mahai..

axim said...

lindoshh--->hang la juai mahal...bila lak kita nak jumpa ni cik lindosh,hang kan da jumpa ngan nikli ngan aley tuh...hehe

nikli--->aku bersetuju nikli,ayat lindosh tu agak kurang asam dan garam...baik hang suh dia perbetulkan ayat tuh..muhaha

Beruang Madu aka Honey Bear said...

uihhh tak baiknya... kalau kita jadi boss apa lah rasanya yerr...

axim said...

abg bear--->hehe..ni joke dalam emel bang..boss mesti bengang kalau tau pekerja dia cam nih..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails