Followers

Monday, May 2, 2011

ENTRY KETIKA CUTI : 5 DALAM 1


CERITA 1
.
-Sekarang saya nak membudayakan balik kehidupan berjogging..dulu boleh kata tiap hari aku jogging(by saying dulu tu maksud saya tahun lepas..hehee)..Tempat Feveret saya ialah di Sususr belakang Safira Country Club Seberang Jaya..Time weekend macam ni memang ramai orang duk berjogging..di samping menyihatkan badan saya juga boleh cuci mata melihat telatah dan kerenah manusia yang pelbagai.
.
Next!!
.

CERITA 2
.
-Habis Jogging singgah di Carrefour untuk membeli barangan dapur..Gigih lah saya membeli Buah buahan dan Salad.kononnya nak menuju ke arah gaya hidup sihat.Berat badan dah berlebihan sekarang.it such a wake up call,and i really have to do something about this.Kerja kerja juga kesihatan badan tetap kena jaga kan..Mari lah mari kta amalkan gaya Hidup sihat..
.
.Next!!
.

CERITA 3
.
-Menghabiskan masa terluang pergi tengok wayang dengan yang tersayang..tengok cerita yang baru keluar 29 April baru ni ,Fast And Furious 5..saya suka gileeerrrrr lah cerita ni..padat dengan aksi aksi yang pasti menggemparkan..memang best giler..gilerr pun tak sebest cerita ni..setakat nak tengok 2-3 kali lagi pun saya sanggup..Cuma saya rasa aksi race tak banyak sangat,yang jadi best bila diorang komplot nak rampas peti besi penyangak Brazil Reyes..tu yang jadi lagi bes.Jangan lupa menonton cerita ini di pawagam berdekatan anda!!
.
Next!!
.

CERITA 4


-Sekarang saya sibuk berkemas Rumah..sebab nak Pindah ke rumah baru.saya perlu bina hidup baru.Rumah yang saya duduki sekarang banyak sangat meninggalkan memori..sama ada yang indah ataupun pedih.semuanya ada.lagi pun sudah sampai masanya saya move on.nak berkemas rumah punyalah seksa..tadi petang pun saya baru siap basuh rumah.terima kasih pada member yang tolong..Hopefully by end of this month saya dapat pindah.Insya Allah.
.

Next!!



CERITA 5

.
-ini ialah keropok keping Tok Ki..sangat sedap ya keropok ini tuan tuan dan puan puan sekelian.sebab keropok ni penuh dan sarat dengan ikan..tak caya mai lah rumah saya rasa..memang sedap sangat.saya kira ni keropok paling sedap di dunia.over kan.tapi tu lah hakikatnya.tak taw nak habaq camana dah..goreng keropok layan Glee-Athon.memang best lah..
.
Ok tu jer cerita untuk hari ni.
.

Nantikan cerita lain di entri lain ya.

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..

1 comment:

mummysyafie said...

banyak nya cerita..hhiihihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails