Followers

Tuesday, November 1, 2011

JALAN-JALAN DI JALAN MASJID INDIA,KUALA LUMPUR

Hari sabtu yang lalu,petang lepas aku join aktiviti di FRIM ambil kesempatan yang ada untuk jalan jalan di Masjid India..Actually nak cari baju melayu so alang alang tengok lah apa yang ada kat sini.all i can say,seronok juga lah menyusuri jalan masjid india yang meriah ni..dengan barangan yang dijual (flea market) dan yang paling aku suka tengok variety of food yang ada kat sini.jom layan gambar jer lah yek.


Jalan masjid india ni merupakan tarikan pelancong juga..masa aku duk jalan jalan ni ramai lah pelancong asing duk berjalan di area ni..yang best bila tengok diorang beli local food dan cuba makan kat situ..tengok diorang beli keropok lekor,beli murtabak..at least they appreciate local food isnt it?:)


Sakan sangat berjalan sampai Maghrib..time maghrib singgah solat maghrib dan jamak isyak sekali di masjid jamek..after dah solat ingat nak balik Penang terus sekali aku terlajak pula ke Plaza Low yat.tujuannya nak betulkan bb torch aku yang rosak.Keypadnya dah tak function.rabak poket dekat rm300 jugak nak tukar ic kat dalam ngan tukar ribbon.tu lah masalahnya bila henpon slide..after dah siap urusan terus aku ke Puduraya dan beli tiket balik ke Penang pukul 11.30pm..

*agaknya orang tiket bas tu pun dah meluat tengok muka aku..asal hujung minggu jer ada lah muka ni di Puduraya..hahaha..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails