Followers

Saturday, May 26, 2012

CONGRATULATIONS TO YOU!!

Malam tadi aku tidur awal gila.

Lepas Maghrib terus pengsan.sebab a night before aku tak cukup tidur.penangan nasi kandar Pak jamal punya pasal..weng kepala wehh bila tak cukup tidur..so malam tadi kira cover dah lah.terjaga jam 4 pagi..terus aku tak tidur sampai subuh.lepas subuh sempat lah berlari 11 km kat Trek berlari belakang Safira Country Club Seberang Jaya..Plan nak berlari 15 KM sekali opis call pulak duk tanya macam macam.terus hilang mood.11 KM pun ok lah..training lagi dan lagi..Bulan Jun ada big event di SCKLM.

Balik dari berlari terus bersiap siap nak hantar kereta untuk servis di Bandar Perda..sementara servis pi breakfast dulu di Starbuck.Tempat servis dekat jer dengan AEON Jusco Bandar Perda. Minum Hazelnut latte tapi ganti soy milk.entah sapaa yang ajar ntah.haha.sedap jugak.sementara tunggu kereta siap..dalam pukul 1 pm jugak baru kereta siap..(pukul 3pm bas ke Kuala Lumpur..aku berhujung minggu kali ini di Kuala Lumpur menyertai Ekiden Run di Putrajaya.Boleh la jenguk Hari himpunan jutaan belia sekali)


Pergi ambik kereta  then kembali semula ke Jusco sebab ada date makan tengahari dengan cik LJ.lma tak jumpa dia..ada perkara yang nak di raikan.Tahniah lah sebab jadi pekerja cemerlang!


Jom makan tengahari di NANDOS


Kalau kat NANDOS memang aku makan set quarter meal lah.tu jer pun paling sedap aku rasa.pernah jugak rasa burger kat sini tapi tak berapa sedap..side dish nya Potato salad aku suka!kalau air, sparkling apple sedap.tapi aku minum air mineral je lah.nak save kalori intake..air mineral kosong kalori.pH 7.2 pulak tuh..dlam misi nak mengalkalikan badan.


CONGRATULATIONS!YOU DESERVE THIS!!


Kek Red Velvet Starbuck


Dear You,

You deserve all the kudos for the way you handled a very difficult situation with great boldness and much patience. I know that sometimes situation have not been easy for you, yet you did not lose hope and faced the adversity with utmost courage and came through, with flying colors

Congratulations to you again!

Once again wishing you good luck for the future

Sincerely yours

*May today’s success be the beginning of tomorrow’s achievements.

3 comments:

sepul said...

selamat pengantin baru semoga kekal bahagia ke anak cucu

en_me said...

tahniahnyer bro.. ehhhee

sudipVSsenduk said...

sos nandos pedas sangat la..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails