Followers

Friday, May 25, 2012

MALAM QUALITY SJ GELUGOR 2012 @ SUNWAY HOTEL SEBERANG JAYA


Julung-julung kalinya event ni di adakan


Tetamu yang sampai kena bergambar dulu kat stage ni


Jom makan malam!!ramai jugak tetamu yang hadir


Majlis bermula jam 8.45pm..ucapan alu aluan Senior manager Human Resource 


GM memberi ucapan perasmian


Tak berapa ingat berapa table ada..table aku banyak kosong tempat duduk


Encik Shamsul beri persembahan pembukaan..lagu dari Wali Band- abang Toyyib


Starter - soto


Makanan yang disediakan.entah aku tak berapa berselera malam ni


selamat menjamu selera semua!!


Semua dengan pasangan masing masing


Pertandingan karaoke di mulakan.setiap bahagian wajib hantar wakil


Penyampaian Hadiah kepada para pemenang di Minggu EHS yang lalu


Untuk malam ni, aku turut serta dalam pertandingan karaoke.tujuan nya sebab aku nak dedicate satu lagu untuk arwah ayah..aku nyanyikan lagu Doaku Untukmu sayang- wali band.Liriknya sangat mendalam dan sangat bermakna pada aku.aku cuba untuk menyanyi dengan sepenuh perasaan.sebab its not easy to deal with my sirtuation now.i lost my father..semoga ayah tenang di sana..Al-Fatihah.

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di surga nanti 


Tahukah kamu apa yang ku pinta
Di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia


wakil dari Jepun mr sakai pun ada with wife


Penyampaian anugerah untuk pekerja cemerlang


aku manage to get second place pertandingan karaoke.dapat baucer TESCO 60 hengget,Alhamdulillah


Cabutan bertuah kepada semua jemputan makan malam


Tuan Haji Abu dinobatkan sebagai pekerja paling berkualiti di stesen.Tahniah!!


ketemu lagi dalam Malam Kualiti tahun depan!!


Gambar Bersama beberapa Urusetia..Overall aku rasa suka dengan Majlis makan malam yang dianjurkan kali ini..Buat ppertama kalinya stesen Gelugor buat this event..Minggu ni memang semangat untuk aku kerja agak merudum.ada event macam ni terubat lah sikit rasa malas..its ok to feel down..aku yakin aku mampu untuk bangkit semula nanti..Insya Allah..

*~bersangka baiklah dengan apa yang Allah takdirkan untuk kita..perancangan Allah itu semuanya sempurna..siapalah kita untuk mempertikaikan pekerjaan Allah..kita hamba Nya, maka selayaknya lah kita di uji dan diduga dengan berbagai bagai musibah..semakin tinggi keimanan seseorang semakin tinggi lah ujian dan dugaan yang akan ditempuhi..moga dugaan kepada keluarga kita ni makin memantapkan keimanan dan ketakwaan kita kepada Allah..- pesan mak (pagi jumaat 25 May 2012 @ 7.55am)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails