Followers

Tuesday, January 29, 2008

BarberShop

Dalam 2-3 hari ni aku rasa macam nak gondolkan kepala jer...dulu masa sekolah memang rambut sentiasa botak pun.Actually rambut aku memang dah jarang,so kalau botak pun bukanlah satu perubahan yang besar bagi aku..hmmm i'm still thinking.....

masuk jer jereta sam da lecture aku..dia kata kat aku.:kalo ko rasa nak botak kan kepala juz botakkan jer...hidup ni sekali jer,ni jer peluang untuk ko cuba macam-macam,bla bla bla bla bla.......banyak lagi la dia duk membebel kat aku..

finally decision has been made,and here i am at barbershop..
'saya mau botak yer bang,kasi 3 atas dan 2 tepi...'
tukang gunting plak macam blur-blur tak paham sangat aku cakap apa...ko gunting je la...

and this is it...my botak style...(actually muka penat sebab tak cukup rehat gamaknyer...)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails