Followers

Monday, January 28, 2008

Kenangan Terindah

Kali pertama aku bersua dengan dia,aku tahu aku sudah jatuh cinta pandang pertama. Untuk kali ini aku jadi sedikit gelisah kerna dalam dada aku ada getaran yang tak bisa aku ungkapkan...sudah sekian lamanya aku tidak berperasaan sebegini..dan kali ini rasa itu muncul kembali.

Aku senyum kepadanya.dan dia membalas senyuman aku itu,juga dengan senyuman.Dan aku dapat rasakan magis pada senyuman yang dia pulangkan padaku.Aku yakin perkenalan yang singkat ini pasti akan berakhir dengan sesuatu yang indah.

Tapi...


Benar apa yang orang kata.tak semua yang kita dambakan akan jadi milik kita.Saat segalanya berakhir,hikmah tertulis sentiasa menanti.

i'm sorry for everythings.

*kenangan pada petang itu akan sentiasa menjadi sesuatu yang paling indah dalam hidup saya..percayalah.

(segalanya bermula pada petang itu...)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails