Followers

Wednesday, February 2, 2011

THE DAY I TURNED UN-COOL



Still kat opis.
Serabut gila meja gua.

Tengok jam dah dekat pukul 7pm.
Gua dah malas nak mengadap kerja.
Nak cuti jugak macam orang lain.
So gua tinggalkan je lah meja macam ni.
Gua nak balik!!

Di kesempatan ni gua nak ucap
Selamat tahun baru Cina
Pada member-member chinese gua
GONG XI FA CAI!!

*banyak shocking news lately..Apa sudah jadi dengan student kita di Mesir sana ( nasib baik gua punya kakak dah balik malaysia..,Chelsea tetiba beli Toress entah nak buat apa ntah,patut fokus pada midfield duk beli striker apa kejadahnya..,dan gua paling tensen pasal Minyak RON97 naik rege lagi..arghhh..tapi kita rakyat Malaysia berbudi bahasa..apa kerajaan buat semua kita ikut dan setuju.senyum je lah.

2 comments:

Benedict Bernard said...

wah ber lu gua.. selamat hari raya tahun rabbit jimud..

bak mai oren dua bijik!

lily lotus said...

mmg serabut meja lu bro..hiks! apepun enjoy ur holiday

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails