Followers

Sunday, February 13, 2011

MELAWAT AYAH DI HKL

Bersiaran dari Hospital Kuala Lumpur.

Ayah still berada di HKL..Doktor pun still tak beri kata putus bila ayah boleh balik rumah..tapi at some reason,aku rasa bagus jugak ayah duk kat HKL..at least doktor boleh monitor ayah dengan lebih rapat..Personally as a son aku worried about my dad..and my mum lah yang duk jaga dia..kami adik beradik bersilih ganti lawat ayah..kak tie je lah yang dapat datang tiap tiap hari sebab dia memang kerja kat KL..Apa apa pun aku harap ayah akan cepat sembuh..Ada Hikmah atas semua yang tuhan telah aturkan ni.

1
Mak memang suka bercucuk tanam..kesempatan yang ada di HKL ni pun mak masih sempat lagi tanam pokok cara Hidrophonic..tak pakai tanah..just pakai tisu..2 minggu lalu aku datang pokok misai kucing ni ada satu tunas jer..sekarang dah berbatant dan berdaun banyak..hehee..tu pun mak duk ada tanam pokok lain pulak..asalkan mak bahagia macam tu kami sokong jer..aku tahu mak pun penat sebenarnya..duduk di wad hospital bukan lah suatu yang best sangat kalau nak di bandingkan dengan rumah sendiri..

2
Tadi Wai ada datang melawat ayah.

Malam tadi baru pertama kali aku jumpa dia.sambut Birthday at Souled Out Hartamas.Nanti lah aku buat entri pasal Dinner tu..what more can i say-dia ni terlebih ramah..banyak sungguh benda yang di ceritakan..especially pasal dia kerja kat Jeddah sana..Mak seronok lah melayan bila sembang pasal buat umrah dan pasal pengalaman kerja kat sana..

3
Oleh kerana Wai ni jururawat so banyak lah jugak tips tips dia bagi kat ayah..Nurse masuk pun dia serang jer tanya itu dan tanya ni..takper lah,untuk kebaikan ayah aku tak kisah..at least ada jugak member yang tahu term term ubat antibiotik dan medical term yang lain..Thanks ya wai atas air zam zam yang dibawa untuk ayah..Doakan ayah sembuh soon..

4
Pok zie dan mok zah pun ada datang.

Dia bawak nasi arab..ayah makan berselera jugak..kebetulan kitorang baru lepas makan so tak lah terliur sangat..Thanks pok zie dan mok zah!!aku nak bersiap siap ni sebab dah nak balik ke Penang..hopefully boleh ambik bas pukul 7 paling lambat..tak nak sampai penang lambat sangat sebab esok pun nak kerja..

Ok nanti aku story lagi ya..Bai!!wish me a safe journey.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails