Followers

Thursday, December 8, 2011

REPORT OF THE DAY : THE BUSIEST DAY EVER !!

Hari ni memang sangat sibuk.

Meeting tak sesudah.dari pagi sampai lah ke petang meeting memanjang.bukan aku tak suka meeting.tapi kadang bila banyak sangat meeting akan buang masa untuk aku buat kerja lain.kerja hakiki banyak lagi aku perlu setelkan.but still, kerja tetap kerja.suka atau tak you have to suck it up.


Pagi ni aku organize satu meeting EMC.environmental committee meeting.tu yang banyak kerja sket kalau jadi seksiteri ni.Minute meeting nak kena buat lepas meeting abes.


Kuih pulak tak berapa sedap.alu tak suka sangat kuih lompang ni.just so so.ada pulut panggang juga..meeting kalau boleh order nasi lemak kan best.tapi bajet satu kepala dua ringgit jer so faham faham jer lah.Kuih dua bijik jer.jadi lah.Rezeki dari Allah juga kan.


Lepas lunch ingat dah boleh nak sambung kerja.tapi ada Root Cause analysis meeting pulak.nak find out root cause NCR yang SIRIM raise masa audit Surveilance bulan November yang lalu.Thanks pada kawan kawan  yang memberikan support dan join serta untuk facilitate our job.


Yang petang ni meeting tergempar.tetiba jer initiate so tak ada proper plan.mana sempat aku nak order kuih..untuk menghargai diorang aku order McD delivery kat TESCO sebelah Opis.dapat makan nugget ngan fries pun jadi lah.oh ya sekarang Proseprity burger kat Mekdi is back!!promosi sikit.hehe.dapatkan proesperity anda hari ini ya!!



Dari segi kos memang tak bagus lah sebab beli sikit macam ni nearly RM60 !better belikan kuih.tapi sekali sekala takpaa lah.yang penting kerja aku siap..Thanks pada pengurus mekdi TESCO sebab tolong buat delivery ke opis aku since Rider tak available.Thanks again!


Time balik kerja Alhamdulillah aku balik jer on time.malas la sekarang ni nak stay up kat opis lama lama.Sekuriti pun siap nak suruh tulis nama bagai kalau nak stay sampai malam.so baik balik dan buat urusan sendiri jer.sempat lah berlari 5 KM petang tadik..preparation untuk Malakoff Run 18 Disember nanti..


Masa dinner tadi aku join LJ dan Zai dinner kat Padang Brown.saja nak menyibuk dinner ngan diorang.hehehe.harap kalian tak kisah ya.


Makan sup bismi..sup rempah yang sedap!


Makan pasembur juga


Yang best air kelapa sirap dan aiskrim ni.Best juga dapat dinner macam ni.terus aku lupa pasal hal pejabat.Kerja kalau pikir pun bukan akan selesai.everyday kerja memang takkan pernah habis.one step at a time lah kan.masa dinner tadi pun duk sembang pasal hal kerja jugak..tapi lebih kepada gossip lah pulak.hehe..Anyway nice to have dinner with you guys!nanti boleh hangout lagik.Insya Allah.

Serius mengantuk.Dah la penat ni.Sekian dulu laporan hari khamis saya.

Nite.Assalamualaikum.

*Esok aku akan bercuti dari 9-11 Disember untuk ke Pulau Langkawi.Nak tengok LIMA 2011!bestnya esok cuti!! jangan jeles ya!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails