Followers

Friday, December 9, 2011

WEEKEND GETAWAY : LANGKAWI DAY 1 PART 2 - DINNER @ KAK YAH SEAFOOD RESTAURANT

Time Dinner.

Mula-mula shah irwan ajak makan di kedai Asam pedas mana ntah di belakang plaza Langkawi.dah dekat dengan pekan kuah.sekali kedai tu tutup pulak.so aku cadangkan supaya makan di sebuah restoran dekat ngan Bella Vista.RESTORAN KAK YAH SEAFOOD.aku pernah singgah makan kat sini dulu.so rasanya agak boleh tahan lah.


Lokasinya berderet depan Simpang nak masuk ke Bella Vista.senang jer lah nak cari restoran ni.Orang boleh tahan ramai jugak masa kitorang sampai.oh ya lupa ni kan cuti sekolah.memang lah pun.nak masuk kena masuk dari belakang.hehehe


Diorang tengok seafood yang ada then suruh aku pilih je lah lauk apa yang nak diorder.sebab diorang kata aku biasa sampai.so aku ok je.Order lah apa yang patut.kalau mahal nanti korang bayor lah yek.


Order air dulu..sembang sembang..


SIAKAP BAKAR ,agak kering tapi best!


TOMYAM CAMPUR,mantap!


SOTONG GORENG TEPUNG.MAVELES!!


Sebab Maveles kena buh dua keping gambar


UDANG MASAK CILI.pun lazat!!


KAILAN IKAN MASIN,rasa standard lah


Makanan dah sampai jom kita serang..


Khusyuk menikmati makan malam..


awat duk tergelak?ntah la.

 
overall makanan kat sini quite ok.kitorang dah risau takut harga makanan mahal maklum lah time cuti sekolah ni dengar kat tv kata harga makanan kat langkawi naik 30 persen.so kitorang  berteka teki lah berapa harga kami kena bayar ni..semua bajet RM120 ke atas..bila pi bayar jumlah harga makan macam ni RM98 sahaja.ok lah since Udang pun banyak juga kitorang makan tu..dengan ikan lagi.dengan sotong lagi.Recommended lah this restaurant walaupun waitress nya agak tak mesra alam.

Dari Restoran ni kitorang ke Pekan kuah.aku nak shopping cokelat sikit..

*to be continued.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails