Followers

Thursday, February 16, 2012

TAMAN TASIK SHAH ALAM & DINNER @ TIRAI RATUS RESTAURANT SEKSYEN 3 SHAH ALAM


Kisah semalam..

Berlari di taman tasik shah Alam lepas Course di GrandDorset Subang..nak berlari di subang jaya hujan sangat lebat..sampai Shah Alam Alhamdulillah tak hujan so sempat lah berlari di Taman Tasik Shah Alam dalam 5KM sahaja..lagipun Subang dan Shah Alam sebelah sebelah sahaja.sempat bertemu Izman, member yang duk area shah alam..Masa berlari di Taman Tasik Shah Alam macam macam kenangan muncul satu persatu..yang indah aku jadikan kenngan, yang tak indah aku jadikan tauladan..Masa berlalu dan tanpa kita sedar ita semakin di mamah usia.ok aku tak mau berjiwang apa pun.saja je teringat kisah lama zaman belajar di UiTM shah Alam.Satu zaman yang banyak cabaran jugak aku kira..

 

Thanks pada Izman sudi tumpagkan rumah untuk mandi dan solat maghrib..kemudian berehat seketika tunggu Isyak dan sempat bersolat Isyak di Masjid Besar Shah Alam Seksyen 4..selesai solat Isyak man ajak aku dinner di Restoran Tirai Ratus..seksyen 3.Jalan kaki jer dari rumah dia ke sana.


Tengok dalam menu ada pulak KACANG POOL makan ngan Roti..kali last aku makan kacang pool ni di Plaza Larkin Johor..entah bila ntah.macam dah lama tak pergi ke JB..so aku order lah set Kacanf Pool ni untuk dinner.Harap harap rasanya tak mengecewakan.


Nasi Ayam ni pun nampak maca sedap!!


Orang kedai ni ambik order pakai IPAD 2 ok.jangan main main..


Makan makan sembang sembang..Then dalam pukul 10.30pm lebih baru beransur dari This Restaurant.Overall aku suka environment Kedai makan ni.Menunya pun cukup interaktif.Rasa makanan yang kami makan malam ni sedap!!now i know kat mana nak cari Kacang Pool kalau teringin.nak ke B macam jauh sangat.ke Shah Alam pun boleh lah..Cuma air mangga jus blended ni aku tak apat nak habiskan.macam banyak sangat pulak..tapi sedap!!


On the way balik ke Subangs empat Snap gambar Masjid Shah Alam


Patah balik ke Holiday Villa..dah check out pun arini sebab course dah habs petang tadi..so esok kira traveling day..aku akan ke Hospital Kuala Lumpur jer since Ayah still ada di sana.Adik da dan suaminya pun nak datang esok..hari sabtu aku akan ke Kota Kinabalu pulak..Pack betul jadual but one thing for sure - i'm happy to live my life like this..:)

*Salam bertemu lagi.ngantuk dah ni..Goodnight!!
 

2 comments:

Unknown said...

not bad gak tempat ni.....nice

Anonymous said...

ipad? ade servis tak utk tu? hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails